Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2 Regler vid byte. ALDRIG på grus och ALLTID efterdra efter några dagar.Ja, jag brukar låta någon annan göra det, men tänkte att jag "skulle lyssna på någon annan" som säger att det gör man ju så snabbt själv (jag har bytt däck förut, slutade med det efter att jag tappade ett däck... )så det behöver jag väl för fan inte lämna bort. Typ Och jo, det är fan värt att betala 250 spänn för att slippa skiten.
Nattat ettåringen. Ungefär lika produktivt som att skyffla skit i en redan full kärra Nåväl, nu sover han och då är det dags för stallet!
Är på mitt hotellrum i Landskrona och känner mig lite småtjurig. Köpte sushi som var typ sämsta jag ätit (och sjukt små bitar wtf) och wi-fi-lösen funkar inteeeeeee. Har satt på mig mjukisar och duschat så pallar inte gå ner till receptionen heller. Försöker dela internet från min iPhone till ipaden men det går sådär :/
Hmm, det låter inget bra, eller har jag missat något, har inte läst ikapp de senaste sidorna.Väntar på vår mat och känner hur blodet rinner längs benet
Hmm, det låter inget bra, eller har jag missat något, har inte läst ikapp de senaste sidorna.
Skicka bild??Haha, jag har en sprillans ny tatuering på benet så det är inget konstigt alls
Haha, jag har en sprillans ny tatuering på benet så det är inget konstigt alls
Precis så känner jag mig oxså, småtjurig och lite grinig.
Tycker nog att jag haft tillräckligt nu. Hade hoppats på att 2018 skulle bli ett bra år men hittills är det mesta skit.
Surt! Själv svär jag över vårt adsl som inte funkar, för vilken gång i ordningen vet jag inte längreÄr på mitt hotellrum i Landskrona och känner mig lite småtjurig. Köpte sushi som var typ sämsta jag ätit (och sjukt små bitar wtf) och wi-fi-lösen funkar inteeeeeee. Har satt på mig mjukisar och duschat så pallar inte gå ner till receptionen heller. Försöker dela internet från min iPhone till ipaden men det går sådär :/