Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på mitt hotellrum i Landskrona och känner mig lite småtjurig. Köpte sushi som var typ sämsta jag ätit (och sjukt små bitar wtf) och wi-fi-lösen funkar inteeeeeee. Har satt på mig mjukisar och duschat så pallar inte gå ner till receptionen heller. Försöker dela internet från min iPhone till ipaden men det går sådär :/

Ja, jag brukar låta någon annan göra det, men tänkte att jag "skulle lyssna på någon annan" som säger att det gör man ju så snabbt själv (jag har bytt däck förut, slutade med det efter att jag tappade ett däck... :cautious: )så det behöver jag väl för fan inte lämna bort. Typ :meh: Och jo, det är fan värt att betala 250 spänn för att slippa skiten.
2 Regler vid byte. ALDRIG på grus och ALLTID efterdra efter några dagar.:idea:

Snart är det dags att sätta mig i bilen igen. Jag börjar jobba 02.30 inatt så jag åker dit och lägger mig i soffan och hoppas på ett par timmars sömn.

Har gjort skitgörat med att borsta håret på A. Hon har tjockt, långt hår som verkar tycka att knutar är en bra hobby att ägna sig åt. Och så är A väldigt håröm. :down: har funderat på att låta klippa håret kortare, men då skukle jag bara ha mindre att hålla i när jag borstar, dvs det skulle dra ännu mer i hårbotten.

Känner mig lite nöjd, vågade mig till ridbanan ensam med medryttarhästen för första gången detta året och det gick okomplicerat utan några incidenter - vågade till och med galoppera lite. Sen känns det kanske lite sådär att nyckeln till mitt ökade mod är en graman, men försöker tänka att jag skiter i huruvida han går "bättre" med den på, jag vill bara åt tryggheten. Och han har faktiskt, peppar peppar, inte hotat uppåt alls med den på, även om den bara hänger rätt löst (kanske på grund av min inbillade trygghet :D).

Är på mitt hotellrum i Landskrona och känner mig lite småtjurig. Köpte sushi som var typ sämsta jag ätit (och sjukt små bitar wtf) och wi-fi-lösen funkar inteeeeeee. Har satt på mig mjukisar och duschat så pallar inte gå ner till receptionen heller. Försöker dela internet från min iPhone till ipaden men det går sådär :/

Precis så känner jag mig oxså, småtjurig och lite grinig.
Tycker nog att jag haft tillräckligt nu. Hade hoppats på att 2018 skulle bli ett bra år men hittills är det mesta skit.

Precis så känner jag mig oxså, småtjurig och lite grinig.
Tycker nog att jag haft tillräckligt nu. Hade hoppats på att 2018 skulle bli ett bra år men hittills är det mesta skit.

Jaa jag blev lite extra tjurig då jag ska fasta från midnatt. Ska operera tuttarna imorgon så är därför. Men då vill en ju att maten kvällen innan ska va extra god och det var den inteee.

Surt! Själv svär jag över vårt adsl som inte funkar, för vilken gång i ordningen vet jag inte längre :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 540
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar