Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har vi fått in en riktigt trevlig Komprimator på jobbet
Fyyy faaan vad det stinker :wtf::wtf::wtf::wtf::wtf:. Stackars verkstadskillarna som ska jobba i eländet
Jag behöver ju bara ta ett djupt andetag när jag dyker ner till fikarummet för att hämta kaffe (blir nog inte mycket kaffe i dag dock :cool: )

På kontoret. Är glad att jag har en egen hörna bakom såna där halvväggar så att jag kan hålla mig undan. Vet fortfarande ingenting...
Typ. Sthlm har tagit över Uppsala. Det är personer därifrån här och jag ska helst inte prata med dem tydligen. Men jag vet ändå inte vad jag skulle säga...
Men fy så dåligt skött av företaget :rage:
Information är ju så himla viktigt i dessa lägen!
Hoppas du får veta något snart. Vore dom det minsta intresserad av att inte sänka personalen (för det är väl fler än du?) är att du kan få vara hemma med betalning så länge. För vad ska du göra där om du ändå inte får göra något O_o

Förstår, ovissheten är värst! Kan du inte följa med till Sthlm och jobba där? Kanske bättre iaf en period istället för att i värsta fall bli arbetslös?
Det finns det nog inte plats för. Det är ingen stor grej för dem att lägga till i det befintliga liksom.

Men fy så dåligt skött av företaget :rage:
Information är ju så himla viktigt i dessa lägen!
Hoppas du får veta något snart. Vore dom det minsta intresserad av att inte sänka personalen (för det är väl fler än du?) är att du kan få vara hemma med betalning så länge. För vad ska du göra där om du ändå inte får göra något O_o
Ja du, jag vet som sagt ingenting. Jag skulle städa bort allt för transporterna från mitt skrivbord, och det har jag gjort. Men nu då? Känner mig stressad och apatisk samtidigt. :(

Jag mår inte bra. Nyss trodde jag att jag skulle behöva ringa ambulans. Nu fryser jag mest. Jag har tagit alvedon också. Men det vete tusan vad som hände egentligen. Väldigt obehagligt var det i alla fall. Men jag ligger nog kvar på golvet ett tag till.

De kommer idag efter lunch och installerar :angel:
:rage::arghh::meh:
Det jag har hört från de som sliter med att få ut fibern är att företaget har tagit på sig alldeles för mycket jobb mot vad de har folk. Så här har de inte ens börjat prata med markägarna för att dra fibern, så jag misstänker att det kommer att ta ytterligare något/några år. :arghh: Om inte Telia får ändan ur och drar sitt före, men de verkar inte vara så intresserade. Nu fungerar mitt internet igen men jag tror att det handlar om att det har torkat upp snarare än att de faktiskt har gjort något. :meh:

Jag mår inte bra. Nyss trodde jag att jag skulle behöva ringa ambulans. Nu fryser jag mest. Jag har tagit alvedon också. Men det vete tusan vad som hände egentligen. Väldigt obehagligt var det i alla fall. Men jag ligger nog kvar på golvet ett tag till.
:heart Ett blodtrycks fall kanske? Ring ambulans om det känns osäkert, med tanke på att du bor själv så är det bättre att ringa en gång för mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 545
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar