Snurrfian
Moderator
Ring och prata med 1177, de är utbildade i att ge rätt råd!Jag är inte yr längre men känner mig matt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring och prata med 1177, de är utbildade i att ge rätt råd!Jag är inte yr längre men känner mig matt.
En av mina vänner kämpar för att ta hit sin fru. Först hävvdades det att hennes pass var falskt. Nu vill de inte ge visum för att de påstår att hon kommer att stanna i Sverige. Ja?
Byråkrater
http://www.ostrasmaland.se/kalmar/n...ds=10210243909568070&fb_action_types=og.likes
På jobbet med ont.
Tandläkaren igår drog ju ut en tand och fick sy 2 stygn. Känner mig lite ömklig nu.
1177!!Ja, jag hade blodtrycksfall och det ville inte ge sig. Det var lite andra symptom också.
De skickar en ambulans hit. Jag har ingen aning om vad de misstänker och vill utesluta/bekräfta.
Jag sitter upp nu och tycker allt känns överdrivet. Inte har jag ont längre heller men har ju tagit smärtstillande.Bra! Hoppas det inte är något allvarligt
Hoppas att det inte är någotJag sitter upp nu och tycker allt känns överdrivet. Inte har jag ont längre heller men har ju tagit smärtstillande.