Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har börjat titta av "Den fantastiska historien med Berg och Meltzer".
Hade tänkt att tja, det kan ju vara lite kul, men jäklar vad bra den serien är! Tänk att något så bra program kan gå på kanal 5, som annars mest verkar göra strunt och fjanterier. En hel programserie om hur kvinnor haft det i Sverige från.. läänge tillbaka fram till nutid, ett nytt ämne i varje program. Otroligt intressant :D

(För den som är nyfiken, allt går att se här: https://www.dplay.se/program/den-fantastiska-historien)

Väntar. Det är en fin bild i taket i alla fall.

20180425_140705.webp

Men jag tycker det är jobbigt att höra vad de pratar om med andra patienter.

Inte har jag ätit något på hela dagen heller, mer än en liten slurk yoghurt.

Vi ska åka båt en sväng om två veckor. Tänkte boken SPA-behandling till mig. Men alla tider var slut. Buhu. Fick bli entré till hela familjen och sedan något roligt på taxfree istället.

:laugh:

Är så avis, jag vill också opereras :D hur tycker du det är? Bara hört bra om kliniken i LA :)
SÅ HIMLA BRAAAA! Har ju opats på en annan i Göteborg tidigare och den (Göteborg (inte art clinic) är rena skiten i jämförelse. Behandlas med sån respekt och omtanke här. Och har tjuvkikat i spegeln och det ser så jäkla fint ut redan :D fick mina gamla implantat också haha inte bestämt mig om jag ska spara eller slänga sen.

Blir det fler barn så lär jag väl behöva opa igen om kanske 10 år och det blir lätt här igen. Jörg var min kirurg, så nöjd med honom.

Katten trasslade in sig i sladden i jakt på några Dreamies jag verkar ha glömt och elen går Jag skriker i förtvivlan/vrede hon stirrar helt oförstående. Jag nästan gråter - det tog en vecka för att komma kanske 5%. tacka gudarna för att jag kan importera en tidigare deep scan. Nu gör jag det i bitar och inte allt på en gång. Känns bättre och går förhoppningsvis lättare. Får se. Ber till dator gudarna ännu en gång att inget blivit korrupt. Men även om en eller två filer har problem så är det inte ett problem. Jäklar också %&/((&/¤#&/%&(/ (för att inte chocka @dobbis :angel:)

Jag rymmer nog snart. De vill ha 3-4 rör blod av mig :cry:.

Ingen fara (extremt erfaren blodgivare i rör) det bara någon minut eller så och gör inte ont - om man inte blivit stucken så ofta på sista tiden och klumpig sköterska.

Missade att du är nålrädd. Du kan alltid be om lite bedövning som de smetar på. Tittar bara bort sedan och sjung en stump eller något annat du känner kan slappna av lite med. Heja dig!

Du fixar det. Och skulle du svimma så är du på rätt ställe :heart Kan du be om lugnande?
Ja, jag ska be om lugnande.
Bara du klarar sticket så märks det ju inte någon större skillnad om det är mer än ett rör, åtminstone. Det är ju en klen tröst när man är så nålrädd som du, men det kändes ändå värt att nämna.
Sticket är inte det värsta. Det är blodet och det spelar ingen roll att jag inte behöver titta. Så det är liksom inte över efter sticket.

Ja, jag ska be om lugnande.

Sticket är inte det värsta. Det är blodet och det spelar ingen roll att jag inte behöver titta. Så det är liksom inte över efter sticket.

Menar du själva vetskapen, eller att det känns jobbigt i kroppen? För det går ju verkligen på ett naffs med 3-4 rör. Jag tappades på 4 i morse och det gick jättefort. Jag kan känna av lite när det rör sig på mer än 6 rör, men det där ska allt gå bra tror jag :)

Paus. Klar med 1/4 av uppgiften. Håller på med del 2 men måste fixa något att käka. Lunchen glömdes bort i allt skrivande så nu är jag vrålhungrig :meh:
Men blir en snabb lunch för nu har jag hittat mitt skrivsätt så vill fortsätta :p
Tvtid ikväll för min del så då lägger jag undan böckerna några timmar men får nog hinna skriva klart halva uppgiften iaf.

Har lagt in räkningarna tidigt för en gångs skull ska ju ta tag i deklarationen sen och då är det skönt att ha lite paus mellan eländena. En räkning är inlagd på absolut sista betalningsdag men bara för att jag är milt sagt missnöjd med den så kallade kundservicen, elaka mig i farten. :devil:

Varför elakt? Jag lägger alltid in alla räkningar sista dagen.

Katten trasslade in sig i sladden i jakt på några Dreamies jag verkar ha glömt och elen går Jag skriker i förtvivlan/vrede hon stirrar helt oförstående. Jag nästan gråter - det tog en vecka för att komma kanske 5%. tacka gudarna för att jag kan importera en tidigare deep scan. Nu gör jag det i bitar och inte allt på en gång. Känns bättre och går förhoppningsvis lättare. Får se. Ber till dator gudarna ännu en gång att inget blivit korrupt. Men även om en eller två filer har problem så är det inte ett problem. Jäklar också %&/((&/¤#&/%&(/ (för att inte chocka @dobbis :angel:)
Jag har hört värre och jag håller för öronen när jag själv går i taket,det skulle nog ibland tom få en hamnsjåare att rodna.:o:eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 550
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar