Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blodproverna visade inget ovanligt så vi blev inte alls klokare på detta. Finns inte mycket vi kan göra just nu enligt läkaren eftersom hon är så liten.

De skickar en ambulans hit. Jag har ingen aning om vad de misstänker och vill utesluta/bekräfta.
De vill också ta det säkra före det osäkra, speciellt när du bor ensam. Det är en sån grej som gör att vården gärna vill titta till en lite extra om man mår dåligt, annars räknar man med att den som finns i hushållet kan ringa igen om det skulle bli värre.

:banghead::arghh::wtf: Försöker skriva och jag får inget ur mig, intressant bok och tydliga instruktioner och jag bara dumstirrar på skärmen :crazy:

Får skjuts.
IMG_20180425_133239_512.webp

:banghead::arghh::wtf: Försöker skriva och jag får inget ur mig, intressant bok och tydliga instruktioner och jag bara dumstirrar på skärmen :crazy:

Igenkänning :rofl: :banghead: Fast, ingen intressant bok och heller inget intressant att skriva om. Därav vill jag dunka huvudet i väggen och gömma mig under täcket :crazy:
Jag som har social fobi tom. längtar efter den muntliga redovisningen istället för det här O_o

Diagnostiserad ångest - Check
Diagnostiserad depression - Check

Uppdagats att exet, tillika den jag bor med har träffat en ny.

Livet blev helt plötsligt vääldigt mycket roligare.

:arghh::banghead::arghh: Hatar adobe digital, hatar att det är enda sättet att läsa böcker från högskolan, hatar att jag laddade ner boken, kunde ha den i 7 dagar men inte en jävel talade om att alla mina överstryckningar och kommentarer skulle försvinna efter sju dagar. Hatar hatar hatar eböcker :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 548
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar