Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag glad att vår handläggningstid "bara" var/är 15-19 månader fy fan för byråkrati.En av mina vänner kämpar för att ta hit sin fru. Först hävvdades det att hennes pass var falskt. Nu vill de inte ge visum för att de påstår att hon kommer att stanna i Sverige. Ja?
Byråkrater
http://www.ostrasmaland.se/kalmar/n...ds=10210243909568070&fb_action_types=og.likes
Totalt förvirrad och lite till. Har lyckats ringa både Värnamo och Torup och förvirrat dem med. Ibland lyckas jag bättre än annars
På jobbet med ont.
Tandläkaren igår drog ju ut en tand och fick sy 2 stygn. Känner mig lite ömklig nu.
Rikta in dig mer på att det är försäljare, åh du borde ha alla våra försäkringar, du som reser så mycket borde ha våran tilläggstjänst, "resa utomlands" och så kanske vi ska titta på fonder som vi sköter åt dig för en rimliga summa (rätt häftigt hög ) Jag säger oftast mest tack, men nej tack på allmänna möten med banken. Sen har vi en bra kontakt när vi har grejat med barnens pengar och hittat fungerande lösningar när vi vill ha möjligheten att kunna byta fonder osv. Jag känner många av tjänstemännen på banken privat, för och nackdelen med en liten stad, men det gör det även enklare att smita in och se om någon av dem har tid att hjälpa till med mindre ärenden.Ska idag på mitt första bankmöte i mitt snart 36 åriga liv! Är laddad, men samtidigt lite lätt nervös att det ska bli ungefär som ett sånt där "kvartsamtal" man hade i lågstadiet. Drömt mardrömmar om att de skrivit ut mina kontouttdrag och typ "jaha Törnis... Gucci 15 000 kr vad köpte du där"... och "hmm vi ser att Riche är mer förekommande än ICA, vad har du att säga om detta"?
På kontoret. Är glad att jag har en egen hörna bakom såna där halvväggar så att jag kan hålla mig undan. Vet fortfarande ingenting...
Fy så jobbigt hoppas ni får (positiva) besked snart!På kontoret. Är glad att jag har en egen hörna bakom såna där halvväggar så att jag kan hålla mig undan. Vet fortfarande ingenting...
Typ. Sthlm har tagit över Uppsala. Det är personer därifrån här och jag ska helst inte prata med dem tydligen. Men jag vet ändå inte vad jag skulle säga...Åh vad jobbigt... Står allt stilla bara?
Jättejobbigt faktiskt. Jag vill också få besked, oavsett vad!Fy så jobbigt hoppas ni får (positiva) besked snart!
Ja det förstår jag. Lite lättare att blicka framåt med besked, oavsett vad det kan vara.Jättejobbigt faktiskt. Jag vill också få besked, oavsett vad!