Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En ROSA skottkärra :love: ! Är den "rejäl" nog att använda i ett stall? I så fall tror jag att jag kanske måste ha en sådan.... ;)
Den är exakt lika stor (eller snarare lika liten) som deras hard head silvriga.
Kostar 100kr mer bara för färgen.

Kl
Äter gårdagens pizzarester till frukost. Skumt väder ute. Nu skiner solen. Nyss var det höstrusk.
Ska fortsätta på baksidan i skogen men inte lika länge som igår. Ska mest flytta högar närmare där vi ska elda sen när det inte blåser. Känns som det blåser väldigt ofta här. Hoppas hinner elda innan det ev blir eldningsförbud.
Fröken färdig. Två hästar kvar.
Min morbror är kvar och mamma resten har åkt igen. Skulle vilja åka på nån utflykt eller nått så de får se lite annat idag. Har bara noll idéer om vad det skulle kunna vara.
Får se. Spelat diverse spel har vi iaf gjort mycket :)

Har ont i benen efter att ha varit hos fysioterapeuten. Jag är svagare än jag trodde :down:
Men jag ska träna som bestämt och hoppas på resultat. Ordet kroppskontroll är tydligen bara ett ord :cautious:
Nu väntar jag på att en vc ska ringa upp mig och förhoppningsvis så slag jag få hjälp med mina injektioner. :cautious:

Har ont i knäna efter att ha varit hos fysioterapeuten. Jag är svagare än jag trodde :down:
Men jag ska träna som bestämt och hoppas på resultat. Ordet kroppskontroll är tydligen bara ett ord :cautious:
Nu väntar jag på att en vc ska ringa upp mig och förhoppningsvis så slag jag få hjälp med mina injektioner. :cautious:

Men toppen att du får hjälp och en väg framåt :up: :banana:

*ont i ryggen*
får se om jag kan rida idag eller om ryggen/svanket/höften sätter stopp.

@hemlig - Grattis!
Krya ryggen och ta det försiktigt med den! *höttar med fingret i luften* ;)

Grattis @hemlig :heart

Idag har hovis varit här och jag har varit till apoteket :up: Nu :devil: ska luftrören få sig en omgång! Borde ha varit till lab på sjukhuset för att lämna blod till en allergiutredning också, men orken räckte inte dit :down:
Jag tröstar mig med kaffe och choklad :angel:

Jag har fixat travet till på lördag och den blev en skräckrad typ (galen kupong rakt av). Skulle den få för sig att gå in så vet jag inte om jag svimmar för som det ser ut nu är det rejäla skrällar jag lyckats rota fram. Jag är dock ganska säker på att det inte kommer bli full träff, men chansar man inte litegrann kan man ju inte ha möjligheten heller på lite större utdelning :rofl: :angel:

Mina orkidéer är döda... :cry: Jag hade dem för kallt en sväng i vintras och de har inte hämtat sig. Inte har jag råd att ersätta dem alla heller :(
Är de helt döda eller är något blad grönt fortfarande? Mina har farit rätt illa genom åren men peppar peppar så brukar de kunna återhämta det mesta även om det tar lite tid. När det är säkra plusgrader dygnet runt så brukar de få åka ut i skugga under någon tät buske och återhämta sig. :D

Är de helt döda eller är något blad grönt fortfarande? Mina har farit rätt illa genom åren men peppar peppar så brukar de kunna återhämta det mesta även om det tar lite tid. När det är säkra plusgrader dygnet runt så brukar de få åka ut i skugga under någon tät buske och återhämta sig. :D

Gulbruna och vissna så nej :p :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
8 488
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
12 320
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 585
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka