Lyckats få in ögonsalva i kattens öga
Förbereder lunchen. Strax dags att sätta mig med hemtentan igen.
Förbereder lunchen. Strax dags att sätta mig med hemtentan igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara du e pigg på lunchen i morgon så e jag nöjd.
Den är exakt lika stor (eller snarare lika liten) som deras hard head silvriga.En ROSA skottkärra ! Är den "rejäl" nog att använda i ett stall? I så fall tror jag att jag kanske måste ha en sådan....
Har ont i knäna efter att ha varit hos fysioterapeuten. Jag är svagare än jag trodde
Men jag ska träna som bestämt och hoppas på resultat. Ordet kroppskontroll är tydligen bara ett ord
Nu väntar jag på att en vc ska ringa upp mig och förhoppningsvis så slag jag få hjälp med mina injektioner.
@Linta @Trott @Halfrek @athena_arabians : Tack
Det blev lite hastigt och (o)lustigt, men nu är han här och mår bättre för varje dag. Och är helt bedårande söt (jag är helt opartisk ).
Krya ryggen och ta det försiktigt med den! *höttar med fingret i luften**ont i ryggen*
får se om jag kan rida idag eller om ryggen/svanket/höften sätter stopp.
@hemlig - Grattis!
Är de helt döda eller är något blad grönt fortfarande? Mina har farit rätt illa genom åren men peppar peppar så brukar de kunna återhämta det mesta även om det tar lite tid. När det är säkra plusgrader dygnet runt så brukar de få åka ut i skugga under någon tät buske och återhämta sig.Mina orkidéer är döda... Jag hade dem för kallt en sväng i vintras och de har inte hämtat sig. Inte har jag råd att ersätta dem alla heller
Är de helt döda eller är något blad grönt fortfarande? Mina har farit rätt illa genom åren men peppar peppar så brukar de kunna återhämta det mesta även om det tar lite tid. När det är säkra plusgrader dygnet runt så brukar de få åka ut i skugga under någon tät buske och återhämta sig.