Skulle nog kunna passa mig då . Jag brukar köpa de små billiga skottkärrorna i vanliga fall också. De har ju fördelen att vara lätta och smidiga !Om du inte lassar på för kung o fosterland så håller den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle nog kunna passa mig då . Jag brukar köpa de små billiga skottkärrorna i vanliga fall också. De har ju fördelen att vara lätta och smidiga !Om du inte lassar på för kung o fosterland så håller den.
Mitt väsen skrek KAKOR! Kanske ska vara lite mindre nöjd med mig själv.....Hurra! Tränade fastän hela mitt väsen skrek NEJ. Mycket nöjd med mig själv nu
Mitt väsen skrek KAKOR! Kanske ska vara lite mindre nöjd med mig själv.....
Åh......kakbuffé....Kan meddela att jag var på utbildning idag där det vankades kakbuffé till eftermiddagsfikat. Ska dit i imorgon och övermorgon också så lita på mig, här syndas friskt
Ja, det är skönt! Får hoppas att behandlingen hjälper. Och att jag lyckas få dit salvan...@kolblakkur Skönt att ögat inte verkar vara skadat iaf!
Ja katter är mästare på att orma sig ifrån obehagliga situationer Vår honkatt lindades in i dubbla handdukar när vi rensade hennes öron i samband med skabbJa, det är skönt! Får hoppas att behandlingen hjälper. Och att jag lyckas få dit salvan...
Slökollar på "Vem bor här" och baxnar över den där slemmige säljarens kvinnosyn
Jag städar inte kattlådan var dag då katten gräver över och det luktar inget och det ska vara enormt med skit innan han vägrar gå dit .Men städar då det ligger skit uppe på sanden men jag har en stor hink som jag lägger det i och ut på balkongen .Nu när det varit mycket snö så har det blivit 4 hinkar i vinter och ska snart tippa ut det i kanten på gräsmattan och så lägger jag aska över .Har blivit en hel sopsäck i vinter .På det brukar jag lägga gräsklipp och kompost .Vips blir gräsmattan större för vart årSatt och funderade på det här med sopor (mockade kattlådan ) Jag vet att det finns en soptråd men jag hittar den inte. Ni som inte går ut med sopor ofta, hur gör ni med kattbajs/kissklumpar? Att ha kvar dem i en vecka, även om det finns sophink med lock man kan ha dem i är inte så kul. Bara efter en dag eller så börjar det ju lukta rejält. Tar ni ut just kattens bajs/kiss separat varje dag?
Vilken skitstövelNarcissist vikarien ringde och skällde ut mig i går för att jag var sjuk. Det slutade med att jag lade på luren. I dag har han skällt ut mig och nervärderat mig i hela 15 minuter där han förklarar att jag alltid varit sjuk på helgerna, alltid byter pass vilket gör mig opålitlig och att jag ska få sparken. Att jag gått på dagsschema pga av rehab verkar inte gå in. Att han kan mer än mig och att jag inte är värd skit.
Han är 50 år och jobbar som Tim inom vården, har aldrig haft ett fast jobb och och misslyckas ständigt med sina studier. Officiellt har han ingen utbildning ens.
Han bryter regler, missar mediciner, tvättar sina kläder på jobbet, tvättat som bil här och äter upp folks mat på jobbet. Kallar folk för dvs saker och åker ut och in på samtal. Ändå får han vara kvar.
Jag har spelat in allt på ljudfiler. Jag vet att jag inte borde ta åt mig, ändå gör jag det och blir ledsen.
Sista dagen innan praktiken och jag går här med min ljudinspelare i högsta hugg på min vakt. Skitdag