Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från VC, det gick inget vidare att sticka den här gången, gjorde ont och hen fick pröva några gånger eftersom det inte kom något. Hatar att ha svårstuckna vener. :meh:Typiskt, jag lägger mitt fårskinn på balkongen för att vädras och naturligtvis efter dagar av sol så är det nu molnigt och ska regna. :banghead:

Vabbar. Har tråkigt. Lilleman sover men kommer mig inte för att göra något. Är hungrig men för sent för mellanmål och för tidigt för lunch :cautious:

Usch pratat anställning med big boss.
Det blir något. Men räkna inte med 100k/månaden. Arrrrg! Jag nöjer mig med mindre!
Det är väl strålande att de bedömer att du skulle kunna vara värd 100'? Men att de inte kan betala det är väl en annan sak?

...om en arbetsgivare sa till mig att jag inte kan få 100 skulel jag bli lätt svimfärdig. Jag fick pruta från 29'.......
Vi tävlar i olika divisioner :D Du är bäst.

Vädret passar mitt humör idag,regnet står som spön, kl 02.47 dundrade bond:devil: in på åkern med något som lät för :devil:, sen kör han där fram o tillbaka i 2 tim,kan man sova då? Näääääääääääää just det :arghh::mad::rage: Jag orkade inte gå upp o ut,så ska köra ner till honom om en stund .

Visst är det nu en får öppna vodkaflaskan och halsa och glömma bort det EVENTUELLT dyra bilfelet?
Är så pass sur på bilen att mamma får äran att hämta fanskapet på verkstaden senare idag. Jag vägrar.
Den 8/5 kommer domen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar