*Ulvlek* Ronja Rövardotter

Så du röstar på mig för att jag gjorde en röständring? Konstig motviering...

Nej inte bara därför, men det var liksom ett av flera steg i en uteslutningsmetod. Jag valde att koncentrera mig på rösterna på Elo, tänkte att ulvarna borde vara mer benägna än goda att vilja ändra röst, och att du av dem bidragit minst genom att mest bara tjafsa med en spelare.

Okej, jag hade inte koll på röstlistan. Jag tror inte att vi tjänar på att ha kvar mig i leken men jag gör ett försök.
bollen__ röstar på karamelldrottningen för att försöka rädda mig själv.

Nej inte bara därför, men det var liksom ett av flera steg i en uteslutningsmetod. Jag valde att koncentrera mig på rösterna på Elo, tänkte att ulvarna borde vara mer benägna än goda att vilja ändra röst, och att du av dem bidragit minst genom att mest bara tjafsa med en spelare.
Mindre än de som inte skrivit alls nästan? Jag tycker nog jag bidragit mer än de flesta trots tjafset.

Gabby_Ossi ändrar röst till bollen

Då jag tror att både hon och Lobelia kan vara ulvar tillsammans och inte vill lämna avgörandet i händerna på ulvarna genom en uddaröst.

Natten av vila hade gjort rövarna gott, och med en målmedvetenhet och fokus som sällan skådats i detta gäng gick det ut i skogen med ett enda mål, att förgöra vittrorna. Om de bara kunde komma åt storvittran så skulle kanske äntligen skogen bli säker. Men ens med ett helt rövarband gav man sig inte på vittrorna bara så där, utan det är list och att ta en i taget som gäller för att lyckas. Och den här gången var det rövarna som var snabbast när de såg spejaren som vittrorna skickat ut, och innan den ens hunnit börja kraxa sin olyckssång var den död.

Ni lynchade bollen__ som var vildvittra (ulv).

NattDL 8.00

Ledsen att jag inte hann in innan DL, fastnade i en diskussion med pappa. Men ser att ni ändå lyckades lyncha en ulv! 🥳

Jättebra med en ulv ute, dels för att det är en ulv, men också för att det enligt min matematik innebär att det inte kan vara ett avgörande käk inatt (oavsett 4 eller 5 onda från början).

Gabby_Ossi ändrar röst till bollen

Då jag tror att både hon och Lobelia kan vara ulvar tillsammans och inte vill lämna avgörandet i händerna på ulvarna genom en uddaröst.
Nu blir det inte så värst logiskt väl?

Om du tror jag och @bollen__ är i lyan tillsammans och du lägger rösten på samma som jag.

Tror du fortfarande vi är i lyan tillsammans?

Natten av vila hade gjort rövarna gott, och med en målmedvetenhet och fokus som sällan skådats i detta gäng gick det ut i skogen med ett enda mål, att förgöra vittrorna. Om de bara kunde komma åt storvittran så skulle kanske äntligen skogen bli säker. Men ens med ett helt rövarband gav man sig inte på vittrorna bara så där, utan det är list och att ta en i taget som gäller för att lyckas. Och den här gången var det rövarna som var snabbast när de såg spejaren som vittrorna skickat ut, och innan den ens hunnit börja kraxa sin olyckssång var den död.

Ni lynchade bollen__ som var vildvittra (ulv).

NattDL 8.00
:bump: Det var bra!
LenaH :bow: och Lobelia och någon mer (glömt bort vem ) som hade bollen på tapeten.

Mer skumt (för mig iaf ) att Mirtai hävdade att hon inte hade nögon bollradar längre …..

:bump: Det var bra!
LenaH :bow: och Lobelia och någon mer (glömt bort vem ) som hade bollen på tapeten.

Mer skumt (för mig iaf ) att Mirtai hävdade att hon inte hade nögon bollradar längre …..
Det var @Gabby_Ossi , hur skum hon nu än verkar så lade hon den avgörande rösten. Om nu inte både @Mirtai och @karamelldrottningen är i lyan så det spelade mindre roll så sänks mina misstankar mot henne.

Jag undrar bara varför hon både envisades med att misstänka mig och röstade på samma som mig. Hur tänkte du där @Gabby_Ossi ? Varför skulle jag rösta på @bollen__ alls om jag satt i lyan med henne?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 736
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 219
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 026
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 652
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar