Har jag ens en chans att rädda mig?och @bollen__ varför försöker du inte rädda dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag ens en chans att rädda mig?och @bollen__ varför försöker du inte rädda dig?
Så du röstar på mig för att jag gjorde en röständring? Konstig motviering...
Du kan få till lottning om ingen annan ändrarHar jag ens en chans att rädda mig?
Mindre än de som inte skrivit alls nästan? Jag tycker nog jag bidragit mer än de flesta trots tjafset.Nej inte bara därför, men det var liksom ett av flera steg i en uteslutningsmetod. Jag valde att koncentrera mig på rösterna på Elo, tänkte att ulvarna borde vara mer benägna än goda att vilja ändra röst, och att du av dem bidragit minst genom att mest bara tjafsa med en spelare.
varför KD istället för Mirtai? Dom har lika många röster så ville gärna höra motiveringenOkej, jag hade inte koll på röstlistan. Jag tror inte att vi tjänar på att ha kvar mig i leken men jag gör ett försök.
bollen__ röstar på karamelldrottningen för att försöka rädda mig själv.
För att jag inte vågar "lita" på Q än...även om jag har en tankevarför KD istället för Mirtai? Dom har lika många röster så ville gärna höra motiveringen
Cirkus missar att rösta ?
Det stämmer ! Jag kom in sent i leken så att jag var så fokuserad på denna dl 21.30Hon röstade väl innan första DL?
Nu blir det inte så värst logiskt väl?Gabby_Ossi ändrar röst till bollen
Då jag tror att både hon och Lobelia kan vara ulvar tillsammans och inte vill lämna avgörandet i händerna på ulvarna genom en uddaröst.
Det var bra!Natten av vila hade gjort rövarna gott, och med en målmedvetenhet och fokus som sällan skådats i detta gäng gick det ut i skogen med ett enda mål, att förgöra vittrorna. Om de bara kunde komma åt storvittran så skulle kanske äntligen skogen bli säker. Men ens med ett helt rövarband gav man sig inte på vittrorna bara så där, utan det är list och att ta en i taget som gäller för att lyckas. Och den här gången var det rövarna som var snabbast när de såg spejaren som vittrorna skickat ut, och innan den ens hunnit börja kraxa sin olyckssång var den död.
Ni lynchade bollen__ som var vildvittra (ulv).
NattDL 8.00
Nu tänker jag antingen god som kom in i matchen eller ond som skaffar sig ett präktigt alibi genom att spika igen för@LenaH vad säger du om Gabby?
Det var @Gabby_Ossi , hur skum hon nu än verkar så lade hon den avgörande rösten. Om nu inte både @Mirtai och @karamelldrottningen är i lyan så det spelade mindre roll så sänks mina misstankar mot henne.Det var bra!
LenaH och Lobelia och någon mer (glömt bort vem ) som hade bollen på tapeten.
Mer skumt (för mig iaf ) att Mirtai hävdade att hon inte hade nögon bollradar längre …..
Ungefär som jag, men varför då rösta på @bollen__ som hon ansåg jag satt i lyan med och inte på Karamell? Min lya börjar bli överfull.Nu tänker jag antingen god som kom in i matchen eller ond som skaffar sig ett präktigt alibi genom att spika igen för
Ett fint alibi att spika igen för en lyakompis som ändå aviserat avhopp, @karamelldrottningen är jag inte säker på är i lyan alls. Känns i likhet med @QueenLilith mer som en ensam spelare.Ungefär som jag, men varför då rösta på @bollen__ som hon ansåg jag satt i lyan med och inte på Karamell? Min lya börjar bli överfull.