Men vad tänker du om Mirtais andra röst på BSF ?Näää. Läs om röstlistorna jag la in på förra sidan.
JAg la andraröst på cirkus och Mirtai andraröst på Bsf. Hörru!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad tänker du om Mirtais andra röst på BSF ?Näää. Läs om röstlistorna jag la in på förra sidan.
JAg la andraröst på cirkus och Mirtai andraröst på Bsf. Hörru!
Hörrö du har du fortfrande den känslan eller försvann den när du insåg att du tänkt fel om vem som röstade på vad???Jag lutar åt att ni har hakat upp er på varandra. En av er kan vara god och den andra ond. Tror inte ni båda är onda dock. Ni båda kan också vara goda
Jag grunnar fortsatt även på Mirtai och LenaH ? Hänger kvar sedan första dl måste jag medge men nu taggar LenaH just Mirtai ? Kan det ändå vara en ledarvarg som viftar för fullt -vilket jag ändå fick en känsla av i första DL?
Tål att funderas på
Jag grunnar på om jag kan ha misstagit mig på Ceta faktiskt det är ju inte helt enkelt när alla famlar i mörkret denna leken (utom kanske just ledarvargen åndå )
Jag känner att jag inte vill koncentrera mig på Ceta idag trots allt. Hon har skrivit en del som jag tycker har stor relevans
@qitis är det för att det är en andraröst som den skaver? (sorry om du skrivit det) tänker du då pga att du tror att ceta också är ond? Fick känslan att du lagt henne lite åt sidan = inte din ondaste kandidat.. skaver ändå mirtais röst?Röstlistor
DL 1 kl 19.30. Röständringsstopp kl 21.30
16.25 qitis röstar på LenaH
17.11 Ceta röstar på Blacksmithfarm
17.14 Blacksmithfarm röstar på ceta
17.19 Karamelldrottningen röstar på Heffaklumpen
17.28 Cirkus röstar på qitis
17.38 Mirtai röstar på BSF
17.57 Elo röstar på cirkus
18.20 Bollen röstar på elo
18.58 LenaH röstar på cirkus
19.06 Blacksmithfarm ändrar röst till cirkus
19.14 Gabby_Ossi röstar på karamelldrottningen
19.26 Lobelia röstar på Ceta
19.28 fio röstar på Blacksmithfarm
19.30 Queenlilith röstar på Lobelia
Röstlista DL2 kl 19.30. Röständringsstopp kl 21.30
17.33 qitis röstar på Ceta
17.41 Ceta röstar på qitis
17.46 Gabby_Ossi röstar på Elo
17.52 cirkus röstar på Ceta
17.54 bollen__ röstar på Elo
17.57 Mirtai röstar på QueenLilith
19.13 Elo röstar på LenaH
19.17 heffaklumpen röstar på Elo
19.23 LenaH röstar på Gabby_Ossi
19.26 karamelldrottningen röstar på Elo
19.28 Lobelia röstar på Elo
20.38 QueenLilith röstar på Mirtai
21.04 Lobelia ändrar röst till cirkus
21.12 heffaklumpen ändrar röst till karamelldrottningen
21.24 QueenLilith ändrar röst till Ceta
Nja. Jag känner nog oavsett mitt feltänk ang vem som röstade på vem att jag nog håller fortsatt Ceta mer tveksamt som ondHörrö du har du fortfrande den känslan eller försvann den när du insåg att du tänkt fel om vem som röstade på vad???
Jag är ju partisk. Jag röstade på @bollen__ av den anledningen men hon kan ju egentligen bara tagit första bästa men att inte vara aktiv är ju inget tecken på att man inte är luden. @Gabby_Ossi är det lite annorlunda med jag har ens svårt att peka på vad hennes teori är egentligen. Någon av oss 5 som ursprungligen lade rösterna på @Elo borde vara ulvar rent staatistiskt håller jag med om. Så blir det om man tar 5 spelare i leken. Sen undantar @Gabby_Ossi sig själv- ganska logiskt, Sen kommer det konstiga. @bollen__ och @karamelldrottningen undantas för att de är anonyma??I!! Sen konstaterar Gabby att jag och @heffaklumpen ändrar rösten och en ulv kanske blev nervös av att @LenaH frågor om någon tänker ändra rösten (oklart varför någon skulle bli nervös av det) och så röstar hon på mig utan vidare motivering. Teorin känns mest som en antiteori.Ok, jag tycker både @Gabby_Ossi s och @bollen__ s röster på @Lobelia är skumma. Är det ulv och ledarvarg som inte ännu hittat varandra?
Lobelia känns ju inte som den ulvigaste hittills och röständringen igår känns ju mer god än ond.
Jag tycker det är mer ulvbeteende att vara en i drevet och sen låtsas som det regnar de två timmarna som är kvar.
Jag har alltid svårt i början på lekarna att hitta saker att greppa, jag ser gärna saker från alla möjliga håll och hamnar då på plus minus noll igen. Tänker på röstningen igår, 5 av 12 lade sin första röst där, 7 på någon annan. Det borde vara 4-5 onda. Känslan är ju att rent statistiskt borde det kunna gömma sid en ulv där men det är såklart möjligt at det var bara goda också. Jag vet var jag har mig själv så det lämnar då bollen, karamelldrottningen, heffaklumpen och Lobelia.
Bollen och karamelldrottningen har varit ganska anonyma, karamelldrottningen mår dock inte så bra idag så inte så konstigt att det inte kommit så mycket nytt där. Heffaklumpen har skrivit desto mer men ändå kommer jag knappt ihåg någon teori från henne. Och sen har vi Lobelia som mest bråkat med cirkus. Heffaklumpen och Lobelia ändrade sedan sina röster, till karamelldrottningen resp cirkus som inte hade röster då.
LenaH kom med ett inlägg efter "första DL" om ifall alla 5 tänkte ha kvar sina röster. Tänkte att det kanske gjort någon ulv nervös. Därför (Jag gör såhär nu men kommer fortsätta gräva lite för nu börjar det bli ont om tid.)
Gabby_Ossi röstar på Lobelia
Ja, det är ju en av de (små) grejer som ligger henne i fatet.Men vad tänker du om Mirtais andra röst på BSF ?
Var inte ledsen, annars kanske du haft ångest för att du skrivit något fel eller inte haft tillräckligt bra teorier, när lekar inte är kul så ska man inte leka. Min plats är fortfarande till salu men jag sa åt lekledarna att du är före i kön om de hittar en ersättare. Jag är egentligen inte stressad (mer än under helgen med den förbaskade tidiga DL som inte alls stämde med mitt schema), jag har mest tappat lusten.För mig har jag inte tagit åt mig av det nu, mer att stressen gör att jag inte tar in vad jag läser och jag får ångest att jag sabbar för er andra genom att vara så osynlig, det blir ju inte kul för nån! (hittar inte var jag byter färg )
Självklart ska man inte låta bli att lyncha någon för att den har ont om tid. Men jag tycker QL är suspekt också, och där svaras det ju inte på några frågor knappt trots flera inlägg i leken (än bollen__), så jag undrar om det är ett ännu mer undvikande beteende än bollen__s.Det är en ganska dålig idé att inte lyncha folk för att de har ont om tid. Man bör ju rösta på dem an tror är onda.
Sen är det lite suspekt, rent av ulvigt att försöka rikt intresset för någon annan. Om du nu sitter i lyan med @bollen__ exempelvis så kan det vara orsaken till förslaget.
Men jag känner att jag nog är trög, inte så att jag ser något som gör att jag tänker hålla Mirtai som god men vad är det eg som gör att hon är mest skum av de som röstade på Bsf? Är det bara pga rösten på Bsf?Äh, det är bara en liten känsla?
Lite - jag sorterar lite hit och dit och pja, om jag också ska tjata om Bsf-rösterna så är jag mest misstänksam till @Mirtai av de tre som röstade.
Jag hade hoppats på ett annat svar på bollfrågan också men fair enough, Mirtai har inte lekt på länge och är säkert ringrostig men hon finns på korta listan över onda, mest pga uteslutningsmetoden.
Nej jag tror inte på Ceta som ond längre pga det hon skrivit och argumenterar förJa, det är ju en av de (små) grejer som ligger henne i fatet.
Men tänker du då att hon skulle följt @Ceta ? C som ulv och @Mirtai som ledarvarg?
Vet inte, jag ser inte riktigt Ceta i lyan faktiskt. TRor mer på @bollen__ och @Gabby_Ossi där isf.
Det är bara @Mirtai och @Ceta kvar av Bsf-röstarna och Ceta känns mer som en ensam spelare för mig? Inte i lyan men hon skulle kunna vara ledarvarg förstås.Men jag känner att jag nog är trög, inte så att jag ser något som gör att jag tänker hålla Mirtai som god men vad är det eg som gör att hon är mest skum av de som röstade på Bsf? Är det bara pga rösten på Bsf?
Ok, jag tycker både @Gabby_Ossi s och @bollen__ s röster på @Lobelia är skumma. Är det ulv och ledarvarg som inte ännu hittat varandra?
Lobelia känns ju inte som den ulvigaste hittills och röständringen igår känns ju mer god än ond.
Jag tycker det är mer ulvbeteende att vara en i drevet och sen låtsas som det regnar de två timmarna som är kvar.
Argumentera för de du tror är ulvar istället för att argumentera för att inte rösta på folk med låg aktivitetSjälvklart ska man inte låta bli att lyncha någon för att den har ont om tid. Men jag tycker QL är suspekt också, och där svaras det ju inte på några frågor knappt trots flera inlägg i leken (än bollen__), så jag undrar om det är ett ännu mer undvikande beteende än bollen__s.
Hade jag suttit i lyan och velat rädda en kollega hade jag definitivt gjort på annat sätt än såhär kan jag säga hade ju varit för uppenbart. Och så bra spelare är jag verkligen inte att jag kommit undan med ett ”sådär gör aldrig en ulv”-move.
Ledarvargen är ju svårast att hitta, ulvar är en aning enklare även om jag inte vet alls.Nej jag tror inte på Ceta som ond längre pga det hon skrivit och argumenterar för
Tänker mer att Mirtai följt någon god faktiskt.
Inte säker på att hon är ledarvarg. Kan vara ulv också. Har inte sett något som skulle anföra något annat helt enkelt vare sig i historik i röster eller argumentation
De andra två du nämner är också på min radar men går på det jag hittills känner mest logiskt
Jag är ju partisk. Jag röstade på @bollen__ av den anledningen men hon kan ju egentligen bara tagit första bästa men att inte vara aktiv är ju inget tecken på att man inte är luden. @Gabby_Ossi är det lite annorlunda med jag har ens svårt att peka på vad hennes teori är egentligen. Någon av oss 5 som ursprungligen lade rösterna på @Elo borde vara ulvar rent staatistiskt håller jag med om. Så blir det om man tar 5 spelare i leken. Sen undantar @Gabby_Ossi sig själv- ganska logiskt, Sen kommer det konstiga. @bollen__ och @karamelldrottningen undantas för att de är anonyma??I!! Sen konstaterar Gabby att jag och @heffaklumpen ändrar rösten och en ulv kanske blev nervös av att @LenaH frågor om någon tänker ändra rösten (oklart varför någon skulle bli nervös av det) och så röstar hon på mig utan vidare motivering. Teorin känns mest som en antiteori.
@Gabby_Ossi varför jag och inte heffa? Och varför skulle just ulvar bli nervösa? Och varför är inaktivitet något som gör att folk undantas från att vara ulvar?
Vad tänker du om QueenLillith?Ledarvargen är ju svårast att hitta, ulvar är en aning enklare även om jag inte vet alls.
Min korta lista just nu i lyan är @bollen__ @Gabby_Ossi kanske @Mirtai och vet inte.
Jag riktar in mig på Mirtai just nu. Det säkraste spåret om man ser till historik och Argumentation som jag ser det (men jag kan ju ha fel-såklart !)Ledarvargen är ju svårast att hitta, ulvar är en aning enklare även om jag inte vet alls.
Min korta lista just nu i lyan är @bollen__ @Gabby_Ossi kanske @Mirtai och vet inte.