*Ulvlek* Ronja Rövardotter

När jag tittar på ändringarna ser jag även att Heffaklumpen följde efter Lobelias ändring. Nu pratar vi ju sällan om vinkningar av ledarvargen längre, men OM Heffa skulle vara ledarvargen så är det ju inte en dum vinkning att göra när hon ändå missade första DL. En ändring från samma person till varsina olika dock, så kan ju vara väldigt långsökt.
Sen har jag alltid svårt att se Heffa som ond, tror profilbilden spelar in 😂
Heffa i sin tur missade som sagt första DL men tycker hon väger upp och gräver en del nu. Får vara försiktig i att inte släppa henne för tidigt dock, men inte min primära kandidat att rösta på ikväll i dagsläget i alla fall.
Haha, det hade faktiskt varit sjukt kreativt att vinka på det sättet :rofl: Är dock rädd att du får leta vinkningar någon annan stans för jag är inte ledarvarg (inte ulv heller för den delen) och hade inte kommit på det själv heller :D

Nä, nu måste jag verkligen logga ut en stund och gå och äta! Kommer in lite senare igen.

Ok, jag tycker både @Gabby_Ossi s och @bollen__ s röster på @Lobelia är skumma. Är det ulv och ledarvarg som inte ännu hittat varandra?
Lobelia känns ju inte som den ulvigaste hittills och röständringen igår känns ju mer god än ond.
Jag tycker det är mer ulvbeteende att vara en i drevet och sen låtsas som det regnar de två timmarna som är kvar.

Röstlista DL3
15.33 QueenLilith röstar på Ceta
17.47 karamelldrottningen röstar på cirkus
18.02 Mirtai röstar på QueenLilith
18.48 QueenLilith ändrar röst till Mirtai
18.52 LenaH röstar på bollen__
19.14 Ceta röstar på bollen__
19.17 bollen__ röstar på Lobelia
19.27 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
19.29 qitis röstar på Mirtai
19.29 Gabby_Ossi röstar på Lobelia
19.29 cirkus röstar på karamelldrottningen
19.32 Lobelia röstar på bollen__

Mirtai 2
bollen__ 3
Lobelia 2
karamelldrottningen 2
cirkus 1
QueenLilith 1

Sorry men jag blir så stressad av det här att jag inte kan hålla det jag läser i minnet så jag får inte ihop något alls och har svårt att förmå mig att läsa vidare. Jag blir gärna utröstad eller ersatt för det här funkar inte. Förlåt, men det ska vara roligt att leka, inte nått som ger stresspåslag och ångest för att hjärnan inte orkar med.

Sorry men jag blir så stressad av det här att jag inte kan hålla det jag läser i minnet så jag får inte ihop något alls och har svårt att förmå mig att läsa vidare. Jag blir gärna utröstad eller ersatt för det här funkar inte. Förlåt, men det ska vara roligt att leka, inte nått som ger stresspåslag och ångest för att hjärnan inte orkar med.
förstår helt! Det skall inte kännas som stress <3

Vet inte om jag övertänker nu, men funderar på om man skulle ge bollen__ chansen ett dygn till med mindre stress, och istället syna QueenLillith (eller kanske karamelldrottningen?) ikväll istället.
QL har bara uttryckt tankar om mig om Mirtai, inte riktigt velat förklara vad de grundas i, och på frågan om fler tankar och teorier så kommer en enkel mening om bollen__ som redan uttryckts ett par gånger.

Vet inte om jag övertänker nu, men funderar på om man skulle ge bollen__ chansen ett dygn till med mindre stress, och istället syna QueenLillith (eller kanske karamelldrottningen?) ikväll istället.
QL har bara uttryckt tankar om mig om Mirtai, inte riktigt velat förklara vad de grundas i, och på frågan om fler tankar och teorier så kommer en enkel mening om bollen__ som redan uttryckts ett par gånger.
Det är en ganska dålig idé att inte lyncha folk för att de har ont om tid. Man bör ju rösta på dem an tror är onda.

Sen är det lite suspekt, rent av ulvigt att försöka rikt intresset för någon annan. Om du nu sitter i lyan med @bollen__ exempelvis så kan det vara orsaken till förslaget.

Mjaaa mjoo men samtidigt har ju inte jag gett någon något att gå på heller. Fast jag kan ju iofs då bli ett "lätt" offer men samtidigt tillför jag ju inte leken så mkt när ni inte sett några teorier..

Jag tänker att många glömt bort hur personligt det kan kännas att få misstankar på sig och anklagelser i stridens hetta. Det känns ! (Oavsett sida )
Det gör det
Men det ÄR en lek.
❤️
För mig har jag inte tagit åt mig av det nu, mer att stressen gör att jag inte tar in vad jag läser och jag får ångest att jag sabbar för er andra genom att vara så osynlig, det blir ju inte kul för nån! (hittar inte var jag byter färg :o )

Nä jag är misstänksam mot @bollen__ Det här är typiskt ulvbollspel, flyga lite under radarn, lägga lite enkla röster och så så därför taggade jag @Mirtai som tidigare haft extremt bollsinne men jag är ju lite tveksam till Mirtai också så svaret var väl kanske ett svar i sig?

F ö tror jag både @cirkus och @Lobelia är goda, eller iaf inte i lyan ihop så just nu är nog bollen_ och som jag då funderade på igår - @Gabby_Ossi men jag har lite för lite att ta på vad gäller båda, det finns inte många inlägg och de som finns uttrycker inte direkt några teorier.
Alltså, @bollen__ hade skrivit 5 inlägg när du frågade. Inte så mkt att ge någon känsla alls

Jag tror en av er är varg, men är lite av en känsla, där finns inte mängder med info i leken än, så ibland går jag på känslan. Nu hade jag tid att komma in igen innan DL så skriver lite mer. Inlägget du skrev innan detta tyckte jag hade bra poäng och mer grävande, vilket var det jag efterfrågade. Jag tycker även Bollen sticker ut med sina 2 röster på Elo- förvirrad god eller har hon outat sig själv?

Men nu tyckte jag faktiskt dina inlägg från idag har varit väldigt bra, så känner jag släpper dig just nu. Just nu skaver Mirtai en hel del mer än dina inlägg. Flera verkar även ha ögonen på Mirtai, så därav:

Queenlilith ändrar röst till Mirtai
Varför outar man sig själv av att rösta på en god 2 dagar i rad? Det har jag gjort massor av gånger både som ond och god..outa sig själv är väl mer om man skriver info man bara kan ha som ond eller nått sånt, inte för att man röstat två gånger på en god?

Väldigt vad @Ceta blev godföeklarad helt plötsligt?

Jag lutar åt att ni har hakat upp er på varandra. En av er kan vara god och den andra ond. Tror inte ni båda är onda dock. Ni båda kan också vara goda
Jag grunnar fortsatt även på Mirtai och LenaH ? Hänger kvar sedan första dl måste jag medge men nu taggar LenaH just Mirtai ? Kan det ändå vara en ledarvarg som viftar för fullt -vilket jag ändå fick en känsla av i första DL?
Tål att funderas på
Jag grunnar på om jag kan ha misstagit mig på Ceta faktiskt det är ju inte helt enkelt när alla famlar i mörkret denna leken (utom kanske just ledarvargen åndå )
Jag känner att jag inte vill koncentrera mig på Ceta idag trots allt. Hon har skrivit en del som jag tycker har stor relevans
Jag tror en av er är varg, men är lite av en känsla, där finns inte mängder med info i leken än, så ibland går jag på känslan. Nu hade jag tid att komma in igen innan DL så skriver lite mer. Inlägget du skrev innan detta tyckte jag hade bra poäng och mer grävande, vilket var det jag efterfrågade. Jag tycker även Bollen sticker ut med sina 2 röster på Elo- förvirrad god eller har hon outat sig själv?

Men nu tyckte jag faktiskt dina inlägg från idag har varit väldigt bra, så känner jag släpper dig just nu. Just nu skaver Mirtai en hel del mer än dina inlägg. Flera verkar även ha ögonen på Mirtai, så därav:

Queenlilith ändrar röst till Mirtai

Väldigt vad @Ceta blev godföeklarad helt plötsligt?
Skrev "så känner jag släpper dig just nu" - det betyder inte godförklarat men att jag har släppt det för tillfället för att fokusera på andra i leken. Vilket jag tycker ger mening för tillfället eftersom leken ser ut som den gör. Har väldigt lite info att gå efter och vad får jag ut av att hänga fast på Ceta inför DL ikväll? Tycker hon har skrivit några bra inlägg under dagen och kvällen vilket jag även förklarade innan :)

Ok, jag tycker både @Gabby_Ossi s och @bollen__ s röster på @Lobelia är skumma. Är det ulv och ledarvarg som inte ännu hittat varandra?
Lobelia känns ju inte som den ulvigaste hittills och röständringen igår känns ju mer god än ond.
Jag tycker det är mer ulvbeteende att vara en i drevet och sen låtsas som det regnar de två timmarna som är kvar.
nä, Lobelia är inte någon jag eg misstänker just då men jag högg det jag kunde hugga för att hinna rösta. Kämpar med läsningen nu för att se vem som är min lurvigaste kandidat så ska jag ändra röst. :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 731
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 214
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 020
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 647
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar