Så din pålle ska vara med för att tidigare års kandidater inte var tillräckligt olika? Fastän årets kandidater är det?Jag tänker på tidigare år, inte årets kandidater. Klart att en islandshäst, eller en Quarter platsar på EM i fälttävlan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så din pålle ska vara med för att tidigare års kandidater inte var tillräckligt olika? Fastän årets kandidater är det?Jag tänker på tidigare år, inte årets kandidater. Klart att en islandshäst, eller en Quarter platsar på EM i fälttävlan..
Ledset får!Äh, jag måste rösta nu:
Niyama röstar på LenaH
för att hon verkar ledsen över att inte blivit inbjuden till lyan, och en god vill väl inte in där utan det låter mer som ett får som känner sig utanför. Det finns förstås en möjlighet att LenaH ville infiltrera lyan för att avslöja dom alla, men det lät mer som ett ledset får tycker jag.
Hör framför mig ett moloket bräkandeLedset får!![]()
Det är det för mig också men det var ett bra sätt att iallafall få igång leken lite!
Bra tanke, men den krockar ju med @cirkus teori så frågan är väl vad jag ska tro?![]()
Jag också! Tyvärr kom inte det kvarglömda fåret på terrängbanan med på filmen, det hade ju varit skitkul!Hör framför mig ett moloket bräkande![]()
Äh, det är ju roligare så här!Du om någon borde väl i allafall veta var du står![]()
Det skulle du skriva utan att blinka även om du satt i lyan. Det hör inte direkt till det vanliga att folk talar om att de är ulvar. Vi kan avsluta leken snabbt annars. Alla som är ulvar svara på detta inlägget.
Så du räcker upp handen här och säger du är ulv?Självklart skulle jag det!![]()
Ska börja på en nu om ingen annan hinner föreIngen som sitter med röstlista förresten?![]()
min största invändning mot teorin om Q/LenaH är att lyan/fåret har absolut inget att vinna på att hinta...Samtidigt är det ju Q vi pratar om.. tankevurpor har ju hänt förr och om hon hade lite bråttom så.....![]()
Årets uttagning baserade sig på sociala skills till skillnad från tidigare år.Så din pålle ska vara med för att tidigare års kandidater inte var tillräckligt olika? Fastän årets kandidater är det?eller va?
![]()
Min redan nämnda Ganti är islänningoch så har väl Habina fjording och Q quarter om jag minns rätt? Så det är ju ganska spritt startfält redan...
jag tänkte på samma riktning som dig, men råkade vända på den i inlägget.Fråga: i vilken riktning tänker du att hinten gick?
Det ser ut som om du tänkte att Q var i lyan och LenaH får. Jag tänkte tvärt om jag när LenaH kommenterade. Så jag tycker att den som möjligtvis vurpade var LenaH.
Fast Habina är väl inte med och leker?
Lyan känner ju inte till fåret? Så skulle någon hintat så var det ju fåret (isf @quarter4ever ) till mig om jag var i lyan.Fråga: i vilken riktning tänker du att hinten gick?
Det ser ut som om du tänkte att Q var i lyan och LenaH får. Jag tänkte tvärt om jag när LenaH kommenterade. Så jag tycker att den som möjligtvis vurpade var LenaH.
Det var svar på det första men det tror jag du hajade.Så du räcker upp handen här och säger du är ulv?
Lyan känner ju inte till fåret? Så skulle någon hintat så var det ju fåret (isf @quarter4ever ) till mig om jag var i lyan.