Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänker på tidigare år, inte årets kandidater. Klart att en islandshäst, eller en Quarter platsar på EM i fälttävlan..
Så din pålle ska vara med för att tidigare års kandidater inte var tillräckligt olika? Fastän årets kandidater är det? O_o eller va? :p
 
Äh, jag måste rösta nu:
Niyama röstar på LenaH
för att hon verkar ledsen över att inte blivit inbjuden till lyan, och en god vill väl inte in där utan det låter mer som ett får som känner sig utanför. Det finns förstås en möjlighet att LenaH ville infiltrera lyan för att avslöja dom alla, men det lät mer som ett ledset får tycker jag.
Ledset får! :rofl:
 
min största invändning mot teorin om Q/LenaH är att lyan/fåret har absolut inget att vinna på att hinta...Samtidigt är det ju Q vi pratar om.. tankevurpor har ju hänt förr och om hon hade lite bråttom så..... ;)

Fråga: i vilken riktning tänker du att hinten gick?
Det ser ut som om du tänkte att Q var i lyan och LenaH får. Jag tänkte tvärt om jag när LenaH kommenterade. Så jag tycker att den som möjligtvis vurpade var LenaH.
 
DL - 21:30
18:32 Quarter4ever röstar på Madalitso
20:34 Madalitso röstar på glömmerallt
20:45 Niyama röstar på LenaH


Madalitso:1
GA: 1
Lena: 1
 
Fråga: i vilken riktning tänker du att hinten gick?
Det ser ut som om du tänkte att Q var i lyan och LenaH får. Jag tänkte tvärt om jag när LenaH kommenterade. Så jag tycker att den som möjligtvis vurpade var LenaH.
jag tänkte på samma riktning som dig, men råkade vända på den i inlägget.
 
Fråga: i vilken riktning tänker du att hinten gick?
Det ser ut som om du tänkte att Q var i lyan och LenaH får. Jag tänkte tvärt om jag när LenaH kommenterade. Så jag tycker att den som möjligtvis vurpade var LenaH.
Lyan känner ju inte till fåret? Så skulle någon hintat så var det ju fåret (isf @quarter4ever ) till mig om jag var i lyan.
 
Det allra första som jag reagerade på var ändå Niyamas inlägg om att stå utanför alltihop. Sen begriper jag inte hennes röst på LenaH - att LenaH är som ett ledset får...alltså jag tänker mer på LenaHs kommentar som möjlig ulv (fast jag tror hon mest ville sätta lite sprätt på leken).

cirkus röstar på Niyama enligt ovanstående teori
 
Lyan känner ju inte till fåret? Så skulle någon hintat så var det ju fåret (isf @quarter4ever ) till mig om jag var i lyan.

Och det jag reagerade på var att du sa att hon hintade till dig - det hade ju bara fåret gjort om du satt i lyan och fåret vet ju om vem som sitter i lyan, sa Bull

(Min fråga till Paddi var om hon tänkte som jag och det gjorde hon)
 
DL - 21:30
18:32 Quarter4ever röstar på Madalitso
20:34 Madalitso röstar på glömmerallt
20:45 Niyama röstar på LenaH
20:48 cirkus röstar på Niyama


Madalitso:1
GA: 1
Lena: 1
Niyama:1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 466
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 283
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 497
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp