Jag har oroat mig lite för det här med lek med hittar, för jag har ingen aning hur man gör det och vad som är okej eller inte, men med dig med är det lungt, du hittar hintat även där jag inte gjort dem, så då behöver jag inte göra några faktiska hintarMåste åka nu och vill lägga en säkerhetsröst ifall jag inte kan komma in innan DL
Men inte är det lätt inte att hitta nåt att rösta på
Får utgå från det lilla jag noterade i min översyn innan helt enkelt - vad annat att göra?
Det var två som jag reagerade lite på och det var @Sookie och @Madalitso men grejen med hintar är ju att det kan ju lika gärna vara jag som ser sådana där de inte finns eller att de inte ens för onda sidan tex?
Men för att iaf ha någon teori och inte gå Ot så väljer jag ändå att rösta på
@Madalitso för jag misstänker att hon kan vinka till lyan med att ha en häst som alla andra ska rätta sig efter och även att hon har en röd rosett i svansen verkar vara en hint om att det är ingen idé att ge sig på henne och det till lyan då.
Baserat på detta
quarter4ever röstar på Madalitso
Sen om det nu ska bli hintar I efterhand baserat på din tolkning så är det bara en som faktiskt funkar på min roll, så du har lite att jobba på