min största invändning mot teorin om Q/LenaH är att lyan/fåret har absolut inget att vinna på att hinta...Samtidigt är det ju Q vi pratar om.. tankevurpor har ju hänt förr och om hon hade lite bråttom så.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, alltså vad Q gör är oftast obegripligt för mig. Jag menade det du skrev, du verkar lite ledsen för att inte blivit inbjuden i lyan. Och en god vill väl inte in i lyan, så då kan du vara ett får som känner sig utanför .
Det är det för mig också men det var ett bra sätt att iallafall få igång leken lite!Nä, alltså vad Q gör är oftast obegripligt för mig..
Bra tanke, men den krockar ju med @cirkus teori så frågan är väl vad jag ska tro?Jag menade det du skrev, du verkar lite ledsen för att inte blivit inbjuden i lyan. Och en god vill väl inte in i lyan, så då kan du vara ett får som känner sig utanför .
Ja, jag tycker ju också att fåret är ändå skyddat så varför skulle det riskera att röja sig med en klumpig hint direkt dag 1 när allt väcker misstankar?min största invändning mot teorin om Q/LenaH är att lyan/fåret har absolut inget att vinna på att hinta...Samtidigt är det ju Q vi pratar om.. tankevurpor har ju hänt förr och om hon hade lite bråttom så.....
Men det är ju roligt att teoria om! Känns mer produktivt än röda rosetter!min största invändning mot teorin om Q/LenaH är att lyan/fåret har absolut inget att vinna på att hinta...Samtidigt är det ju Q vi pratar om.. tankevurpor har ju hänt förr och om hon hade lite bråttom så.....
Precis och som grädde på moset samtidigt röja någon som man borde försöka skydda...Ja, jag tycker ju också att fåret är ändå skyddat så varför skulle det riskera att röja sig med en klumpig hint direkt dag 1 när allt väcker misstankar?
Med tanke på nedanstående är det nog bäst att jag inte kommer med i laget . Tävlingsdjävul som avskyr lag och vill att prestationen ska vara helt avgörande . Kan vara hästskötare . Jag ville också lägga in film men orkar inte fixa med det .
bra sätt att få igång leken iaf.. har ju varit lite småtrist här ända fram till nuMen det är ju roligt att teoria om! Känns mer produktivt än röda rosetter!
Precis som flera av er tänkt så tror jag fåret ligger rätt lågt, den har ju ingen anledning att röja varken sig eller lyan.Här är en annan potentiell hint IMHO - hon är tydlig med att hon står utanför alltihop. Också så crazy att den är möjlig.
Samtidigt så tänker jag att fåret inte behöver visa sig på en gång iom att hen har ett beskydd. Så om lyan blir utan käk första natten vet den i allafall att det antingen är ängeln eller fåret de försökte med.
Javisst är det spännande?! Jag har inget minne av att det stod ulv i mitt PM och inte har jag blivit inbjuden i någon lya heller så det känns lite taskigt.
Ja, visst kommentaren om hint var ju lite konstig men om hon ens misstänkte att det var en hint tror jag hon skulle vara försiktigare med att skriva ut det och bara dra upp de anda alternativen.Fast jag hakade ändå upp mig på första kommentaren från LenaH - att hon undrade om Q hintade. Det är så crazy att det inte är omöjligt faktiskt.
Det är för all del rätt skumt att avvika på en promenad när det gäller att visa att man är social i en uttagning till landslaget.Jag behöver rösta . Tänkte gå en promenad och de brukar bli rätt långa. Men det finns ju inget misstänkt.
Självklart skulle jag det!Det skulle du skriva utan att blinka även om du satt i lyan. Det hör inte direkt till det vanliga att folk talar om att de är ulvar. Vi kan avsluta leken snabbt annars. Alla som är ulvar svara på detta inlägget.
Min redan nämnda Ganti är islänning och så har väl Habina fjording och Q quarter om jag minns rätt? Så det är ju ganska spritt startfält redan...Min numera sålda islandshäst ska givetvis vara med, det behövs en diversifiering i urvalet av hästar.
Jag tänker på tidigare år, inte årets kandidater. Klart att en islandshäst, eller en Quarter platsar på EM i fälttävlan..Min redan nämnda Ganti är islänning och så har väl Habina fjording och Q quarter om jag minns rätt? Så det är ju ganska spritt startfält redan...
Javisst är det spännande?! Jag har inget minne av att det stod ulv i mitt PM och inte har jag blivit inbjuden i någon lya heller så det känns lite taskigt.