Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och det jag reagerade på var att du sa att hon hintade till dig - det hade ju bara fåret gjort om du satt i lyan och fåret vet ju om vem som sitter i lyan, sa Bull

(Min fråga till Paddi var om hon tänkte som jag och det gjorde hon)
Nu blev det för många varv! :rofl:
 
Det allra första som jag reagerade på var ändå Niyamas inlägg om att stå utanför alltihop. Sen begriper jag inte hennes röst på LenaH - att LenaH är som ett ledset får...alltså jag tänker mer på LenaHs kommentar som möjlig ulv (fast jag tror hon mest ville sätta lite sprätt på leken).

cirkus röstar på Niyama enligt ovanstående teori

Alltså cirkus jag tyckte du hängde upp dig lite märkligt på dessa hintteorier och jag funderade på att ändra, och detta avgör saken. Jag svarar ju alltid väldigt OT på såna där frågor, och jag brukar knappast vara den som hintar så jag avslöjas utanför lyan heller.

Niyama ändrar röst till cirkus
 
Nu blev det för många varv! :rofl:

Ska vi ta det från början så du fattar :laugh:

Jag reagerade på när du skriver - "hintar du till mig" till Q.
Alltså Q får och du i lyan. Du säger rakt ut till en du tror hintar (för att visa upp sig) - "jag är i lyan - är du fåret?"

Typ så tänkte jag.
 
Alltså cirkus jag tyckte du hängde upp dig lite märkligt på dessa hintteorier och jag funderade på att ändra, och detta avgör saken. Jag svarar ju alltid väldigt OT på såna där frågor, och jag brukar knappast vara den som hintar så jag avslöjas utanför lyan heller.

Niyama ändrar röst till cirkus

Bara för att du inte brukar så är det väl inte omöjligt att du gör det bara därför tänker jag.
 
DL - 21:30
18:32 Quarter4ever röstar på Madalitso
20:34 Madalitso röstar på glömmerallt
20:45 Niyama röstar på LenaH
20:48 cirkus röstar på Niyama
21:03 Niyama ändrar röst till cirkus
21:05 Idahoe röstar på Sookie


Madalitso:1
GA: 1
Cirkus: 1
Niyama:1
Sookie: 1
 
Ska vi ta det från början så du fattar :laugh:

Jag reagerade på när du skriver - "hintar du till mig" till Q.
Alltså Q får och du i lyan. Du säger rakt ut till en du tror hintar (för att visa upp sig) - "jag är i lyan - är du fåret?"

Typ så tänkte jag.
Fast fåret vet väl vilka som är i lyan? Alltså borde inte lyan behöva tala om för fåret att de är med i lyan... Utan snarare att de har uppmärksammat fåret, det skulle då betyda att alla som har reagerat på Qs inlägg skulle kunna vara i lyan... :rofl:
 
Okej det här är vad jag hittar att haka upp mig på, apropå hintar från fåret.


Kan Sookie vara fåret som försöker säga till lyan att hon kan ersätta dem när de lynchats? O_o

Idahoe röstar på Sookie
Men varför skulle fåret hinta? Hon är ju skyddad?
 
Jag blir snurrigare än vanligt av alla dessa hintar hit och dit och den som började med hintarna och alltså är den som har orsakat oro i uttagningsgruppen är Q, och den som skapar oro och får folk att misstro varandra kan aldrig vara bra för laget, speciellt inte som uttagningen skulle basera sig på det sociala den här gången. Så snurrfian röstar på quarter4ever eftersom jag tror att hon skulle kunna vara fåret som hintar till lyan.
 
Men varför skulle fåret hinta? Hon är ju skyddad?
Det fattar inte jag heller, men det kan väl ske och då tycker jag det Ida hittade var rätt vettigt. Men jag tror ju mer på att fåret ligger lågt ett tag, dag ett kan man ju åka för vad som helst så bättre att spara eventuellt hintande till dag två i alla fall när inte alla letar helt hysteriskt efter fåret.
 
DL - 21:30
18:32 Quarter4ever röstar på Madalitso
20:34 Madalitso röstar på glömmerallt
20:45 Niyama röstar på LenaH
20:48 cirkus röstar på Niyama
21:03 Niyama ändrar röst till cirkus
21:05 Idahoe röstar på Sookie
21:12 snurrfian röstar på quarter4ever


Madalitso:1
GA: 1
Cirkus: 1
Niyama:1
Sookie: 1
Q:1
 
Jag blir snurrigare än vanligt av alla dessa hintar hit och dit och den som började med hintarna och alltså är den som har orsakat oro i uttagningsgruppen är Q, och den som skapar oro och får folk att misstro varandra kan aldrig vara bra för laget, speciellt inte som uttagningen skulle basera sig på det sociala den här gången. Så snurrfian röstar på quarter4ever eftersom jag tror att hon skulle kunna vara fåret som hintar till lyan.
Allt q gjorde var ju att glömma att teoria om mig??
 
Den är vi dessutom jättebra teamplayers, så länge ingen kommer för nära den röda rosetten i svansen :o
Om hon tycker om hästen i fråga kan hon till och med gå med på att vara stress-tuggleksak :rofl:
(@Derring-Do kan intyga :D)
gillar egentligen inte att lägga en andra röst redan i DL1, men efter att ha läst igenom leken ytterligare ett varv så är det nog detta inlägg från Madalitso som jag reagerar mest på.

Q röstar på Madalitso eftersom hon skriver hästen har en röd rosett i svansen vilket skulle kunna vara en hint om att lyan inte ska ge sig på henne....

Jag reagerar oxå på den raden, men även raden "om att använda henne som tuggleksak" - det kan väl inte betyda något annat än att - ni kan prova tugga på mig men inget kommer att hända, dvs ett meddelande till lyan att de inte ska käka henne...

Paddington röstar på Madalitso

edit: ändrade ordning på styckena så de blev mer förståeliga
 
DL - 21:30
18:32 Quarter4ever röstar på Madalitso
20:34 Madalitso röstar på glömmerallt
20:45 Niyama röstar på LenaH
20:48 cirkus röstar på Niyama
21:03 Niyama ändrar röst till cirkus
21:05 Idahoe röstar på Sookie
21:12 snurrfian röstar på quarter4ever
21:15 Paddington röstar på Madalitso


Madalitso:2
GA: 1
Cirkus: 1
Niyama:1
Sookie: 1
Q:1
 
Lobelia röstar på LenaH, för att hon svarar på mitt upprop om handuppräckning för ulvar, hon förnekar förvisso att det är ulvfrågan hon svarar på, men varför inte förtydliga det i så fall?
 
Fast fåret vet väl vilka som är i lyan? Alltså borde inte lyan behöva tala om för fåret att de är med i lyan... Utan snarare att de har uppmärksammat fåret, det skulle då betyda att alla som har reagerat på Qs inlägg skulle kunna vara i lyan... :rofl:

Ja det kan det ju. Och om man då skriver "hintar du till mig" så kanske det är en reaktion på att man sett fåret! Men det är så knasigt att det inte säger nånting egentligen.
 
]DL - 21:30
18:32 Quarter4ever röstar på Madalitso
20:34 Madalitso röstar på glömmerallt
20:45 Niyama röstar på LenaH
20:48 cirkus röstar på Niyama
21:03 Niyama ändrar röst till cirkus
21:05 Idahoe röstar på Sookie
21:12 snurrfian röstar på quarter4ever
21:15 Paddington röstar på Madalitso
21:17 Lobelia röstar på LenaH


Madalitso:2
GA: 1
Cirkus: 1
Niyama:1
Sookie: 1
Q:1
Lena: 1
 
@LenaH Och @Niyama
Men fåret är inte skyddat mot Lynch väl? Så kanske vill hinta för att få kontakt med lyan därför?
Men ja mest rimligt är väl att ligga lågt. Så kanske just därför?... :crazy: jag vet inte men det var vad jag hittade
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 466
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 283
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 497
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp