klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

...med nya segrar:D vi får gratta honom på sön när han vinner m Conny oxy då :bump:

eller så får väl dom som VILL och sitter vid datan imorrn under loppen på valla, sitta o skriva på som vi gjort under kvällen....

jag är trött o jätte virrig i huvudet så jag har iiiingen aning om vad jag skriver nu känns det som :D

kan ju passa på att säga att det märks att det är fru Goop som skriver tipskommentarena på hemsidan.För bland kan det tom. stå "vinner":rofl: .
Sen skrev hon ju att Veijo hade tagit jobbet som tränare i Italien.När Ronden sen ringer upp Veijo för kommetar säger han;"hur kan ni veta det?Det skulle ju vara hemligt":rofl:

Behöver kanske ett glas vin för att räta ut språket:banana: Kadabra vart tog du vägen?

Men dom skrev..

"Vi åter kommer om FF och Lördagshästarna sent i kväll.
Axvalla i kväll, klarar han tre, och han tar championatet från Svanstedt? "

så nu vill jag höra en BRA FF :devil:

Skit oxå :mad:

Beautyy: jag har inte börjat vina än :D illa:crazy: Men jäsp, vad jobbigt det blev bara man kommer hem o sätter sig på .....

Verkar som nån häst ska ut till banan i morrn dessutom, känns tungt att gå upp tidigt alltså:eek:

Men dom skrev..

"Vi åter kommer om FF och Lördagshästarna sent i kväll.
Axvalla i kväll, klarar han tre, och han tar championatet från Svanstedt? "

så nu vill jag höra en BRA FF :devil:

om dom ska hinna med att göra det ikväll så har dom bara 7 minuter på sig :angel:

dög inte den FF som jag plockade fram åt dig eller ;)

japp, och går det över tiden, förväntar jag mig en EXTRA bra ff :devil:

Jo men mer :devil:

Lines: vi eller ja alla här som jag känner, vi kallar hnm för lill-goopen typ.. fast min brors-dotter säger björne :D(hon är bara 4år,)

Senast ändrad:

Vad kallar ni Björn förresten?Här säger då alla Goopungen :D .

jo här omkring så säger alla goop.. men om man ska prata om både olle och björn så får man hålla sig till förnamnen, det blir lätt ihopblandat om man säger goop om båda två :angel:

Hallå. Är FF tips eller fräckisar ?? Tyckte det verka så där om dom har fräckisar på hemsidan, men jag är väl bara dum=blond :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar