klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

_rets_Hast-galan_2006_019.jpg

va ba tvungen :smirk:

Ja nu går jag o lägger mig .....spännande o se o i morrn om ni lyckas komma upp till 500 :D

*martha med dryga 25 000 inlägg* :D

Ok. Hej igen, ge inte upp!!
Har tagit mig hem från jobbet och då jag kom m förslaget om 500 inlägg så får jag väl hålla liv i detta. Inget säger förvisso att vi inte kan fortsätta i morrn eller?:angel:

Sitter nu vid en extremt långsam dator så svarar jag på nåt som var för tre sidor sedan hoppas jag ni har överseende :smirk:

Som sagt, stämningsfylld kväll på Ax. Det var riggat i förväg m fyrverkerier runt "gamla vinnarcirkeln" och dessa avlossats då Björn vände upp. :bump: Undrar dock vad hästarna tyckte :eek:

Ok. Hej igen, ge inte upp!!
Har tagit mig hem från jobbet och då jag kom m förslaget om 500 inlägg så får jag väl hålla liv i detta. Inget säger förvisso att vi inte kan fortsätta i morrn eller?:angel:

Sitter nu vid en extremt långsam dator så svarar jag på nåt som var för tre sidor sedan hoppas jag ni har överseende :smirk:

Som sagt, stämningsfylld kväll på Ax. Det var riggat i förväg m fyrverkerier runt "gamla vinnarcirkeln" och dessa avlossats då Björn vände upp. :bump: Undrar dock vad hästarna tyckte :eek:

välkommen tillbaka ;)

känns som att min data börjar bli trött nu, segar något rejält den med :crazy:

bara dom inte tar bort tråden, så ska vi nog lyckas med 500 inlägg

Eftersom vidskepelse är lite av Goops signum kan berätta en till sak;jag har varit med om att en kusk i motflyt kommit och lånat pisken av en kusk med mera tur :D .

Ok. Hej igen, ge inte upp!! Har tagit mig hem från jobbet och då jag kom m förslaget om 500 inlägg så får jag väl hålla liv i detta. Inget säger förvisso att vi inte kan fortsätta i morrn eller?:angel:

nej vi ska absolut fixa det ikväll :D

jo de kan man fundera på :D hoppas det va nån snäll häst han körde så de inte blev full sken hem i stallet ;)

Eftersom vidskepelse är lite av Goops signum kan berätta en till sak;jag har varit med om att en kusk i motflyt kommit och lånat pisken av en kusk med mera tur :D .

:rofl: :rofl: jo de kanske är så man ska göra när man har otur.. ja får väl ta vägen förbi lökene och "låna" lite grejer så kanske de funkar bättre för mig oxå :p

Var det inte en e. Ride The Night :) Känns inte som en cool häst eller så har jag dålig erfarenhet. Det gick tydligen bra ändå, den enda som åkte på skentur vara Sara Swahn. Tömmen brast :eek: och tränaren åkte på böter

Om det finns risk att moderatorn tar bort tråden så får vi skynda oss va. En tanke bara, vi får lixom komma överrens vem som slutar annars kanske alla skriver på en gång och 500-strecket passeras:( ;)

gör väl inget om 500 strecket passeras,(okej ikväll) men vi kan ju försöka hålla den här tråden för hnm sen också han har ju ett nytt år framför sig ;)

kan vi inte ta och bumpa på lite tills vi är upp på typ 450 så går de lite fortare :D

Oj oj...Henny är inte o leka med :devil:
Det är en tjej som vet var skåpet ska stå och har bägge fötterna på jorden...Björn har inget för att han är "stor" :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV