Sv: klarar lillgoopen?
Självklart
det är typ bara du o jag kvar
haha då måste du fira 1-årsjubileum ju
Självklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha då måste du fira 1-årsjubileum ju
Självklart
Ok. Hej igen, ge inte upp!!
Har tagit mig hem från jobbet och då jag kom m förslaget om 500 inlägg så får jag väl hålla liv i detta. Inget säger förvisso att vi inte kan fortsätta i morrn eller?
Sitter nu vid en extremt långsam dator så svarar jag på nåt som var för tre sidor sedan hoppas jag ni har överseende :smirk:
Som sagt, stämningsfylld kväll på Ax. Det var riggat i förväg m fyrverkerier runt "gamla vinnarcirkeln" och dessa avlossats då Björn vände upp. Undrar dock vad hästarna tyckte
Ok. Hej igen, ge inte upp!! Har tagit mig hem från jobbet och då jag kom m förslaget om 500 inlägg så får jag väl hålla liv i detta. Inget säger förvisso att vi inte kan fortsätta i morrn eller?
Som sagt, stämningsfylld kväll på Ax. Det var riggat i förväg m fyrverkerier runt "gamla vinnarcirkeln" och dessa avlossats då Björn vände upp. Undrar dock vad hästarna tyckte
Eftersom vidskepelse är lite av Goops signum kan berätta en till sak;jag har varit med om att en kusk i motflyt kommit och lånat pisken av en kusk med mera tur .
Eftersom vidskepelse är lite av Goops signum kan berätta en till sak;jag har varit med om att en kusk i motflyt kommit och lånat pisken av en kusk med mera tur .
jo de kanske är så man ska göra när man har otur.. ja får väl ta vägen förbi lökene och "låna" lite grejer så kanske de funkar bättre för mig oxå
du får väl låna björn ett tag
haha.. jo jag får väl ta och göra de.. jag lär väl få ta och övertala flickvännen hans först