Där blev det helfel. Alltså, jag trodde ju inte någon skulle följa där. Misstänker att @cirkus trodde jag fått info?Och jag var övertygad om att Cirkus var ond så lätt som hon följde m BSF i rösten på mig.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där blev det helfel. Alltså, jag trodde ju inte någon skulle följa där. Misstänker att @cirkus trodde jag fått info?Och jag var övertygad om att Cirkus var ond så lätt som hon följde m BSF i rösten på mig.....
annars har jag denNu ska jag bara hitta min gamla avatar -
Det var rätt förvånande faktiskt. Trodde inte min röst på Habina skulle leda till att du och BSF höll mig som godSasse var den som lurade mig ända in i kaklet - nästan!
Där blev det helfel. Alltså, jag trodde ju inte någon skulle följa där. Misstänker att @cirkus trodde jag fått info?
Du var in the lead, antar jag?Vi hann nästan ikapp lektråden i antal inlägg i hundhimlen
Ingen aning - det syns inte hur många inlägg var och en har i konversationerDu var in the lead, antar jag?
Det var rätt förvånande faktiskt. Trodde inte min röst på Habina skulle leda till att du och BSF höll mig som god
Fick för mig att kolla inläggsstatistiken för leken - jag vannDu var in the lead, antar jag?
Jag är lättlurad.Känner mig hedrad att ha lurat dig
Märkte du inte Ferraris desperata försök att godförklara Paddis?Och jag var säker på att du var ulv som försökte säga till fen att vi försökte käka cirkus - vem vet det? Sen svara Habina att hon trodde jag var god.
En har lite för mycket fantasier i sitt huvud.
Märkte du inte Ferraris desperata försök att godförklara Paddis?
stackars Ferrari (och mig), tyckte hon gjorde det otroligt bra men så ville ingen lyssna....Märkte du inte Ferraris desperata försök att godförklara Paddis?
Kul att spela med dig också!Jag blir alltid lurad av någon!
Jag tycker du spelade superbra och det är grymt kul att spela med dig!
Jag trodde faktiskt att ni hade fattat att Habina var fen och hellre hade försökt få ut tex mig i lynch om ni nu trodde jag var ängeln
När jag kollade sist ledde du med 80 inlägg, den nästbästa hade bara typ 50Fick för mig att kolla inläggsstatistiken för leken - jag vann
Nej jag ville inte riktigt lyssna , men jag tycket synd om henne , lite i varje fall.stackars Ferrari (och mig), tyckte hon gjorde det otroligt bra men så ville ingen lyssna....
stackars Ferrari (och mig), tyckte hon gjorde det otroligt bra men så ville ingen lyssna....
Du är blind
Du kan ju ha med det när du är LL, kan tänka mig att det är ganska kul att se nomineringarna när man sitter med facit...Förövrigt så vill jag härmed att vi förbjuder borgmästarval framöver!!!! Sådetså!!!