ja, jag kan ju alltid ge igen med detDu kan ju ha med det när du är LL, kan tänka mig att det är ganska kul att se nomineringarna när man sitter med facit...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, jag kan ju alltid ge igen med detDu kan ju ha med det när du är LL, kan tänka mig att det är ganska kul att se nomineringarna när man sitter med facit...
Tack alla för en jätterolig lek!!
Å alla roliga uppdateringar - även om jag inte riktigt hänger med på monsters alla rebusar....
Jag får nog kalla in en tolk
(missade visst att skriva det tidigare )
Uppdateringar på 1000 ord är svårtydda pga längden och din har ju 10.000 till 100.000 ordJag begriper inte vad som ska vara så svårt att förstå. En bild säger mer än tusen ord, så mina uppdateringar är väldigt tydliga!
Jag begriper inte vad som ska vara så svårt att förstå. En bild säger mer än tusen ord, så mina uppdateringar är väldigt tydliga!
Uppdateringar på 1000 ord är svårtydda pga längden och din har ju 10.000 till 100.000 ord
det är nog det som är problemet, för många ord på varje rad....
jag klarar inte för mycket info för tillfälletMen det är ju det som är finessen med just bilder!
Massa info på nolltid. Ju.
Då ledningen gjort begränsningar i budgeten får jag inte längre OB av att tolka Monstermoms inlägg på lördagar, därför har jag gått i strejkVar är @LindgrenV när man behöver henne?
nu är det måndagDå ledningen gjort begränsningar i budgeten får jag inte längre OB av att tolka Monstermoms inlägg på lördagar, därför har jag gått i strejk
Nä nä nä! Citerade inlägget var minsann lördag kvällnu är det måndag
Nä nä nä! Citerade inlägget var minsann lördag kväll
Dumma ledningen! Tur att det fanns andra som jobbade gratis istället!Då ledningen gjort begränsningar i budgeten får jag inte längre OB av att tolka Monstermoms inlägg på lördagar, därför har jag gått i strejk