klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Hallå. Är FF tips eller fräckisar ?? Tyckte det verka så där om dom har fräckisar på hemsidan, men jag är väl bara dum=blond :p

fredagsfräckis :p .. fast i tisdags så kom det faktiskt en TF oxå (tisdagsfräckis :rofl: ) eller om det va i måndags :confused:

Skulle tro det :o :rofl: .
Men inte tänkt på hur fel det ordet kan bli förr än nu :rofl: .
Det blev ju nästan en kandidat till FF.

390 inlägg... Shit vad vi måste fira GOOPen med 500 inlägg! :p

Skulle tro det :o :rofl: .
Men inte tänkt på hur fel det ordet kan bli förr än nu :rofl: .
Det blev ju nästan en kandidat till FF.

vad blev en kandidat till en FF? nu vill inte huvet va me längre känner jag :angel:

Björn första lopp kan man se på travnet, det såg jag live,,,den där scotch ville var en halvtokig en, långt ifrån lättkörd och alla trodde han skulle skena med honom...men sån är han Olle...sätter upp det värsta:D

Min första konvalecent var en tokig en som slog sig ren fort han fick chansen...Ska han ta livet av mig dírekt tänkte jag :rofl:

Har Gooparna fräckisar på hemsidan :rofl Och det är mamma Goop som skriver ? :rofl:

Nä, 400 får räcka idag för mig. Attans vad trött jag oxå blev :D Martha: gå o lägg oss :p

Får se om jag joinar till V75 i morrn, har så grymt tråkig dator hemma. För att inte tala om hur min sambo blir om jag sitter framför datorn när vi ska lördagsmysa m fika och sånt till travet :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar