M
misscocacola
Sv: klarar lillgoopen?
nej hörrni.. ska vi ge oss nu vid 400 och fortsätta imorron eller ska vi kämpa vidare
nej hörrni.. ska vi ge oss nu vid 400 och fortsätta imorron eller ska vi kämpa vidare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har Gooparna fräckisar på hemsidan :rofl Och det är mamma Goop som skriver ?
Nä, 400 får räcka idag för mig. Attans vad trött jag oxå blev Martha: gå o lägg oss
Får se om jag joinar till V75 i morrn, har så grymt tråkig dator hemma. För att inte tala om hur min sambo blir om jag sitter framför datorn när vi ska lördagsmysa m fika och sånt till travet
Så lätt ger vi väl oss inte?Har ni íngen vinnarskalle?
den FF'n va ju lite smårolig ju
Så lätt ger vi väl oss inte?Har ni íngen vinnarskalle?
tar mig friheten att citera vad Björn säger via hemsidan;
En glad Björn ikväll, jakten är slut, målet har han klarat.Det var på Axv första segern togs så 500 och championaten satt som pricken över i-et ikväll.
Ett tack till Er alla, Stenströmmer, Kari, Tarzan och Cattis,Håkan K, Olofssons , Timo,Westholm och många fler, Amatörer och inte minst vår egen stab Olle, Håson Tom och Håkan, alla Ni underbara tjejer och killar som jobbar i stallet kompisar, listan är lång Än en gång Tusen tack jag klara drömgränsen / Björn
Nu är jag tillbaka efter Hundkissningen!
Hallå vi då? vi som gjort eller misscocacola som startat en sån jätte bra pepp-tråd, vad får vi då?
Jag mailar en länk till dom när vi är uppe i femhundra .
Jag mailar en länk till dom när vi är uppe i femhundra .
gick de bra