klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

nej hörrni.. ska vi ge oss nu vid 400 och fortsätta imorron eller ska vi kämpa vidare :)

Har Gooparna fräckisar på hemsidan :rofl Och det är mamma Goop som skriver ? :rofl:

Nä, 400 får räcka idag för mig. Attans vad trött jag oxå blev :D Martha: gå o lägg oss :p

Får se om jag joinar till V75 i morrn, har så grymt tråkig dator hemma. För att inte tala om hur min sambo blir om jag sitter framför datorn när vi ska lördagsmysa m fika och sånt till travet :rofl:

attans jag är inte hemma först vid 18.00, ni får lov o vara kvar då ;)
iof börjar sändningen då :angel:

Så lätt ger vi väl oss inte?Har ni íngen vinnarskalle?

eller hur ;)

:crazy:

Nu har dom uppdaterat :banana:

FF.

Så var det damen som skulle resa till Paris, en ny väska var ett måste,in i fina butiken , Här visar expediten upp en ny handväska.
Oj så dyr sa damen
Ja, men den är gjord av äkta "penisskin".
Det är något alldeles extra fortsatte expediten
Jasså, varför då?
-Ja ,om man smeker handväskan blir den en resväska...

jo de har jag att men kanske inte kvart över 12 på natten :rofl: dom brukar säga att jag är en sån fruktansvärt dålig förlorare.. fattar inte vart dom fått det i från :angel:

då fortsätter vi väl då.. men vi kan väl lägga på ett kol ska upp om några timmar igen :crazy:

tar mig friheten att citera vad Björn säger via hemsidan;

En glad Björn ikväll, jakten är slut, målet har han klarat.Det var på Axv första segern togs så 500 och championaten satt som pricken över i-et ikväll.
Ett tack till Er alla, Stenströmmer, Kari, Tarzan och Cattis,Håkan K, Olofssons , Timo,Westholm och många fler, Amatörer och inte minst vår egen stab Olle, Håson Tom och Håkan, alla Ni underbara tjejer och killar som jobbar i stallet kompisar, listan är lång Än en gång Tusen tack jag klara drömgränsen / Björn

tar mig friheten att citera vad Björn säger via hemsidan;

En glad Björn ikväll, jakten är slut, målet har han klarat.Det var på Axv första segern togs så 500 och championaten satt som pricken över i-et ikväll.
Ett tack till Er alla, Stenströmmer, Kari, Tarzan och Cattis,Håkan K, Olofssons , Timo,Westholm och många fler, Amatörer och inte minst vår egen stab Olle, Håson Tom och Håkan, alla Ni underbara tjejer och killar som jobbar i stallet kompisar, listan är lång Än en gång Tusen tack jag klara drömgränsen / Björn

Hallå vi då? vi som gjort eller misscocacola som startat en sån jätte bra pepp-tråd, vad får vi då? :mad:

:D

Misscocacola: känns lite svårt, han skulle väl försöka varva ner lite? har jag för mig, fast iof vet man ju hur det blir :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar