klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

FF.

Så var det damen som skulle resa till Paris, en ny väska var ett måste,in i fina butiken , Här visar expediten upp en ny handväska.
Oj så dyr sa damen
Ja, men den är gjord av äkta "penisskin".
Det är något alldeles extra fortsatte expediten
Jasså, varför då?
-Ja ,om man smeker handväskan blir den en resväska...

:rofl: :rofl: :rofl:

Allvarligt, sorry mina vänner men det tar 10 min för mig att uppdatera sidan och skriva ett inlägg :eek: ledsnaaat.
Så om vi inte syns, hörs etc : kämpa på, stort Gott Nytt År och tack för en trevlig kväll. :) :) :) :love: :love: :banana:

angående 600 vinster på ett år så håller jag med om att det kan bli rätt svårt :angel: först och främst tycker jag att han ska ta ett par veckor semester och bara vila lite.. så vi andra får nån chans ute på banorna oxå :p

angående 600 vinster på ett år så håller jag med om att det kan bli rätt svårt :angel: först och främst tycker jag att han ska ta ett par veckor semester och bara vila lite.. så vi andra får nån chans ute på banorna oxå :p

ja eller som vi sa innan, att du lånar hnm ett tag :D

:rofl: :rofl: :rofl:

Allvarligt, sorry mina vänner men det tar 10 min för mig att uppdatera sidan och skriva ett inlägg :eek: ledsnaaat.
Så om vi inte syns, hörs etc : kämpa på, stort Gott Nytt År och tack för en trevlig kväll.

desamma, desamma :bow: :banana:

Tur att moderatrn sover!!

Stora pekfingret är nära nu.... *ANVÄND CHATTEN:devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar