klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Btw så kom din "lärlingskusk" 2:a idag med min Stallhyresvärdinnan häst på Romme:bow:

tänk va synd om dom som missar den här roliga tråden..

fast ioch för sig om den är kvar imorrn så får dom väl sig ett gott skratt då :D

så blir de hörrni när ni hellre går och sover än sitter på buke halva natten ;)

Jag såg det :) .
Fast hon kommer inte få köra :( .Det är för kuskar som kört max 100 lopp såg jag igår.

tänk va synd om dom som missar den här roliga tråden..

fast ioch för sig om den är kvar imorrn så får dom väl sig ett gott skratt då :D

så blir de hörrni när ni hellre går och sover än sitter på buke halva natten ;)

skulle ju va värre än ngt ju :( :D

vi får försöka skärpa oss emellan åt så får vi nog ha kvar den... :)

För att återgå till Björn.Komemr han få Grand Finale på året och vinna med Conny?

Ja tror dom fixar de :)

nej jag regareade inte på det med en gång så alla kanske itne tänker på det.. :) fast å andra sidan så brukar jag fatta skämt 10 min efter alla andra :rofl:

kl

Hej hopp vad det händer saker här.. har varit borta i ca 16 timmar och det bara flödar av inlägg

Har skummat igenom snabbt och sett att
Björn van sitt 500 lopp i kväll:bow:
att han tog championatet från Åke :bow: :bow:

sen läste jag även nånstans att Sarah Swanh åkte på en skentur :eek: nån som vet om det gick bra...(har jobbat ihop med henne)

Svårt blir det! tyvärr imponerade han inte mig iaf... såg rent av ovillig ut.

För att återgå till Björn.Komemr han få Grand Finale på året och vinna med Conny?

allvarligt talat så tror jag inte att conny kommer trivas så bra på vincennes som en del andra hästar gör så jag har börjat räkna bort han lite grand.. fast när goopungen (:p ) sitter bakom så kan väl vad som helst hända i och för sig :D

Han måste ju helt klart vara klasser bättre än sist.Samtidigt kan vi ju inte glömma hur bra han var när han tex. vann Derbyt.Det finns ju klass i den lilla elake...

kl
sen läste jag även nånstans att Sarah Swanh åkte på en skentur :eek: nån som vet om det gick bra...(har jobbat ihop med henne)

jo jag tyckte dom sa på tv4+ förut att det hade gått bra med både henne och hästen :) som tur va :crazy:

Han måste ju helt klart vara klasser bättre än sist.Samtidigt kan vi ju inte glömma hur bra han var när han tex. vann Derbyt.Det finns ju klass i den lilla elake...

precis och viljan,

men han va ju faktist bra TROTS en andra plats sist....

( <----- självklart tror ju Jag på hnm :angel: )

nu är det inte många inlägg kvar :bow: bra jobbat allihopa :D

När vi ändå talar om Björn kan jag berätta att det björn(:confused: )rivna hästen ACES ATLAS från Värmland var fyra på Romme idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar