M
misscocacola
Sv: klarar lillgoopen?
va mr springsteen bra på tvn eller förresten lines?
va mr springsteen bra på tvn eller förresten lines?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vadå körde hon, eller vadå?
nu hänger jag verkligen inte med...
Ingen av kvällstidningarna har hittills uppmärksammat Björn(märker ni att jag nu mera kallar honom Björn? ). Det är dåligt .
nej jag har ingen aning.. jag såg bara namnet oxå fick jag för mig att hon blonda som är programledare på vinnare hette så, men det kanske hon inte gör
Ingen av kvällstidningarna har hittills uppmärksammat Björn(märker ni att jag nu mera kallar honom Björn? ). Det är dåligt .
jo de håller jag med om men det hade jag inte räknat med heller för så länge det handlar om trav så är det inte intressant (så länge som det inte är dopinghistorier)
Bruce var bra,men nåt pucko på SVT hade textat hela konsterten och förstörde massor av upplevelsen med sina usla texningar .
Tex Pay me may money down=få hit min lön
nej jag har ingen aning.. jag såg bara namnet oxå fick jag för mig att hon blonda som är programledare på vinnare hette så, men det kanske hon inte gör
Jag har redan gjort det ,håller alltid vad jag lovat .
Men efter det här måste väl Björn ta en månad semester eller så,så han kommer säkert läsa igenom de här 500 mycket relevanta inläggen .
bäst för hnm att han gör det
Och otroligt SERIÖSA