tja jag gick på om att Ferrari hade på fötterna om dig - eller hurOch det vet du hur?
men iofs annars visste jag inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tja jag gick på om att Ferrari hade på fötterna om dig - eller hurOch det vet du hur?
Hurra vad bra vi var! Fast inte jag då.
LL ogillar att hennes specialroll knappt fick vara med i leken
(inte första gången det blir så, eller hur @bollen__ )
Nä du försökte ju ta kål på mig å andra sidan så lyckades ju jag ha ihjäl dig så jag kan glatt erkänna att jag var typ urusel i mina röstningar
Nä, jag försökte inte ta kål på dig. Jag försökte följa ett mönster när jag röstade så goda lyan skulle fatta vem jag var.
Du hade fel där, den röstförändringen hade jag gjort alldeles oavsett roll men som ulv hade det förmodligen aldrig inträffat. Situationen menar jag.Är ändå lite glad åt att jag hade rätt om Lobelia från allra första stund - hon hade aldrig gjort den röständringen om hon varit ond. Bara god med viktig roll är värt att blotta sig för (hoppsan - hur lät det där?).
Aha jag är inte så värst smart inte
Hehe, jag hade en bra roll. Tyvärr behövde jag outa mig lite mer än jag önskat, Jag visste inte att LL var snäll och skickade med svaret på gissningarna och trodde jag behövde tala om för dem att cirkus var god efter första gissningen så de hade någon att skicka rader till.
tja jag gick på om att Ferrari hade på fötterna om dig - eller hur
men iofs annars visste jag inte
så hädan efter så är BSF snäll : (iaf som LL)Hehe, jag hade en bra roll. Tyvärr behövde jag outa mig lite mer än jag önskat, Jag visste inte att LL var snäll och skickade med svaret på gissningarna och trodde jag behövde tala om för dem att cirkus var god efter första gissningen så de hade någon att skicka rader till.
jag fick ju raden av goda lyan siarlärlingen siar Lobelia så gick ju efter Mirati mesta jag kunde för att inte visa jsut det Och det gav rätt intressanta (icke) svarHaha, bäst var nog att jag hade ingen aning. Jag misstänkte Cirkus jag
Siade @Lobelia då hon är den mest läskiga, så ville veta vilken sida hon spelade för
jag fick ju raden av goda lyan siarlärlingen siar Lobelia så gick ju efter Mirati mesta jag kunde för att inte visa jsut det Och det gav rätt intressanta (icke) svar
Just det var ju lite olyckligt att alla med tidsbrist hamnade i lyan tillsammansFast jag hade verkligen inte tid! Jag lovar!
I kombination med att mina lyakompisar var minst sagt inaktiva tappade jag lusten att ens försöka skaffa tid...
Stackare, nu har du råkat ut för det två lekar i rad! Jag lovar att alltid utgå ifrån att du är god i fortsättningen.Fast jag hade verkligen inte tid! Jag lovar!
I kombination med att mina lyakompisar var minst sagt inaktiva tappade jag lusten att ens försöka skaffa tid...
Stackare, nu har du råkat ut för det två lekar i rad! Jag lovar att alltid utgå ifrån att du är god i fortsättningen.
Jag brukar ju vara jätteakriv men har tagit en lekpaus så jag glömmer väldigt lättFast jag hade verkligen inte tid! Jag lovar!