klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Olle har ju alltid haft ett måtto,och det har har väl för över till de flesta av sina lärljungar,och i synnerhet sin son så klart.Att aldrig tala illa om en kollega i officella sammanhang.Det vinner man aldrig något på.

nej men jag fattar riktigt hur han kan vara så oerhört proffessionell.. han brukar ju försvara dom som har gjort så han inte har vunnit även direkt efter loppet.. de skulle jag aldrig kunna göra, jag skulle bli fly förbannad :devil: :p

skulle jag kunna tänka mig, ja

man kan ju märka liiiiiiiiten tendens till att det ändå inte va heelt okej i vissa sammanhang.. men hålla minen kan han inför kameran iaf.

här sitter man och väntar på att det ska komma upp en ny FF på Goops hemsida, men dom har nog glömt bort det i glädjeyran :D ;)

Dom vill ju vinna alla lopp såklart, men jag har aldrig varit med om att dom varit fly förbannade...besvikna såklart eller när björn tog handskarna o drämde i väggen när han kört gunga hela kvällen och skyllde på dom :rofl:

Dom vill ju vinna alla lopp såklart, men jag har aldrig varit med om att dom varit fly förbannade...besvikna såklart eller när björn tog handskarna o drämde i väggen när han kört gunga hela kvällen och skyllde på dom :rofl:

skyllde på vantarna ? :rofl:

:rofl: jo de va nog handskarnas fel att inte hästarna sprang :eek: :crazy: :D

vet ni va jag kom på jämt bara så där? jo, om 24h och 38 min så är det nytt år :rofl: ;) :bump:

oj då.. nu gjorde jag nog bort mig.. trodde de va nyårsafton imorron :o
får skylla på att jag är trött :angel:

Senast ändrad av en moderator:

helt sjukt fort det här året har gått :eek:
måste nästan fira att jag vart "travnörd:D" i ett år snart ju, vart de i januari - 06.. :D
apropå inget :banana: :rofl:

nu är det bara 160 inlägg kvar mina damer och herrar :) (om det nu finns några herrar här :angel: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar