klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Ingen historia direkt men: När björn sitter upp första gången bakom en medelmåttig (el sämre ändå) häst i de lägre klasserna, brukar jag "alltid" spela "min tjuga". Har gått rätt bra:cool:
Beror rätt mkt på att han är Vä hänt också kanske..

jag tjuvade en FF från goops hemsida medans vi väntar på en historia om björn ;)

Tom han ville ha sex med en tjej på jobbet, hon hade redan en pojkvän.
En dag blev Tom så frustrerad att han gick fram till henne ochs sa
-Jag ger Dej 1000 kr om jag får ha sex med Dej.
Hon svara- Nej tack
Tom fortsatte tjatet
- Jag är snabb, slänger pengarna på golvet, Du böjer Dej ner och jag är klar när Du plockat upp dom
Hon tänker en stund, men kollar för säkerhets skull upp med pojkvännen. Hon ringer honom och berättar om förslaget. Pojkvännen säger
-Be om 2000 ,och plocka upp dom så fort att han inte hinner få ner brallorna.
Tom gick med på förslaget om 2000 kr
En halvtimma går och pojkvännen väntar på samtal från kärasten.
Efter 45 minuter ringer pojkvännen och frågar vad som hände?
- Hon svarar
-Den djävulen betalade i mynt,

Vissa saker talar man inte om :angel:
Men visst har jag några på lagret...men inga såna som ni tror...han är ganska torr faktiskt :D

jag har skrivit 65 inlägg i den här tråden (om jag räknade rätt :angel: )

varsågod de va så lite så men vem va de som kom på att vi skulle ha uppesittarkväll den måste ju nästa belönas med några bugningar
:bow: :bow: :bow: :D

Jag ska inte till stallet imorgon så jag "klara" ett par timmar till:cool:
Ska bara ut med vovven en tur strax

är det bara som jag tror eller kommer nån moderator plocka bort den här tråden.. den känns ju inte så där jätteseriös längre :angel: :p

Eller såååå Proffisionell så att han går över tråkgränsen...

Faktiskt är det så...under alla år jag har känt honom har han tagit allt på stort allvar...däremot var han lite "lillgammal" i början så han trodde han kunde mer än han eg gjorde, men det fixade han sen också....Han har ju t ex aldrig haft passhästar så det var ju lite turbulens ibland när han inte fattade att det kunde bli lite stressigt ibland...men han sätter sig in i allt och är aldrig omöjlig......

Vi har tom rykt ihop ganska ordentligt nångång.....men det har varit pga missförstånd o dålig kommunikation mellan honom o Olle o Annika....

Jag ska inte till stallet imorgon så jag "klara" ett par timmar till:cool:

de ska jag.. ska upp klockan 6 imorron bitti och släppa ut hästarna och sen ska jag iväg och jobba.. känns inte så jättelockande, och regn skulle det bli oxå till råga på allt :rofl: :p

Okej, hur många tror ni han vinner imorgon då? :)

måste också upp tidigt ut till hästen vid 8 o mocka o fixa. dryyyyygt :p

Olle har ju alltid haft ett måtto,och det har har väl för över till de flesta av sina lärljungar,och i synnerhet sin son så klart.Att aldrig tala illa om en kollega i officella sammanhang.Det vinner man aldrig något på.

faktist inte heller kikat, men skulle nog tippa på en inom v75 o en eller två utanför... eller som du..

Lines: okej då, jag kanske inte ska klaga med andra ord :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar