klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Ok :D EN av segrarna han tagit med min vackra pålle :love:

175252.jpg

de där va ett tag sen va? med tanke på dressen :angel:

ja, hästen är ju pensionär nu, men han tog nog 5 segrar med Björn i jollen....:D

Nya dressen har han väl inte haft mer än nåt år????

hahahaaaaa... Ni är för underbara...

jaghänger kvar ett tag till oxå, tills släkten viker ihop datan över fingrarna på mig! :D

:rofl: :rofl: jo jag blir snart utjagad ifrån datorn jag oxå har jag en känsla av :crazy:

har alla gått å lagt sig eller för jag tycker det blev väldigt tyst

Vet ej om det var på denna sidan om året, men jag tyckte reklamfilmerna Erik och Björn gjorde ihop var väldigt underhållande:D Och det som Björn visar i media tyder på god ambassadör för travsporten:bow:

Vet ej om det var på denna sidan om året, men jag tyckte reklamfilmerna Erik och Björn gjorde ihop var väldigt underhållande:D Och det som Björn visar i media tyder på god ambassadör för travsporten:bow:

Haha jag gillade den när dom lira fotboll :rofl: :rofl:

tänk om man kunde få se dom alla en gång till ;)

ja, hästen är ju pensionär nu, men han tog nog 5 segrar med Björn i jollen....:D

Nya dressen har han väl inte haft mer än nåt år????

men det där är väl inte ginzadressen han har på sig väl eller är det jag som ser fel?

Mitt 500:e inlägg nu är jag uppe i samma antal som Goop ;) :rofl: :bump: :banana:

Skit, nu måste jag sluta... Ni får klara er utan mig!:D ;)

Den när han kör ut ur Garaget skrattade jag gott till!:rofl:

Haha jag gillade den när dom lira fotboll :rofl: :rofl:

tänk om man kunde få se dom alla en gång till ;)

haha.. jag tyckte att det var konstigt att dom klarade av att sparka bollen till varandra.. trodde inte dom hade nåt bollsinne när dom sitter och kör hästarna dagarna i ända :angel: :p

Tja. Min skjuts från jobbet dyker inte upp så mig får ni oxå dras med. Skjutsen som befunnit sig på Ax påstod att han blev sen pga att Björn vann (?):p skumt:angel: Nä han ville väl se upplösningen:D Där hade det varit en stämningsfylld kväll i alla fall :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV