klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Hur ska vi få ihop 500 inlägg när han redan tagit 500 segrar? Vi får rabbla Goop-minnen från i år, eller om han kört nåns häst under året etc etc :bump: :bump: :banana:

Min_Narkissos_pris_1.jpg

Länk till travronden.se

Hur ska vi få ihop 500 inlägg när han redan tagit 500 segrar? Vi får rabbla Goop-minnen från i år, eller om han kört nåns häst under året etc etc :bump: :bump: :banana:

Äh, hjälps vi åt så går det fort! ;)

Vi får rabbla Goop-minnen från i år, eller om han kört nåns häst under året etc etc :bump: :bump: :banana:

Han har kört PÅ min häst:mad: han gav Adielsson en fräck bredsida på Eskilstuna strax efter start.

kanske det var -05:confused:

nå har nån nåt minne att berätta.. har inte haft nånting å gjort me dom så jag har ju inte så mkt at berätta :cool:

vi har drygt 250 inlägg att fylla så det är bara att börja

2 gånger har vår häst suttit fast bakom en galopperande Goop :rofl:

Jag fick bara tre rätt, men torskade med två nosar och en hals....:mad:

Han har kört PÅ min häst:mad: han gav Adielsson en fräck bredsida på Eskilstuna strax efter start.

kanske det var -05:confused:

haha de har han gjort me en av mina oxå när jag tänker efter..
de va nere i årjäng tror jag och min satt på innerspåret i sista sväng och så kommer goop och trycker ner henne på innerplan :crazy: kusken som körde min hade tydligen skrikit:
-va fan håller du på me din jävla snorvalp!!
och goopen kör bara typ 2500 mer lopp än han om året :angel:

kanske nån har nåt roligt minne att berätta istället kanske istället för att han förstört för hästarna våra :angel:

nu måste jag skriva 6 inlägg till så är jag oxå uppe i 500 :bump:

haha de har han gjort me en av mina oxå när jag tänker efter..
de va nere i årjäng tror jag och min satt på innerspåret i sista sväng och så kommer goop och trycker ner henne på innerplan :crazy: kusken som körde min hade tydligen skrikit:
-va fan håller du på me din jävla snorvalp!!
och goopen kör bara typ 2500 mer lopp än han om året :angel:

hahaha snorvalp :rofl:

nu måste jag nog snart gå å lägga mig: när jag skulle läsa rubriken (klarar lillgoopen?) så läste jag "klarar lillgossen?" :o :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar