Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Är riktigt roligt :D Hahahaha!!

KL

Just nu sitter jag i soffan och latar mig framför datorn och tvn =D

kl

Just nu tycker jag synd om mig själv för att jag förmodligen inte hinner bli frisk till ridningen imorrn...

kl

Drygt att vara sjuk, krya på dig!

Just nu sitter jag och tänker och oroar mig, fast jag inte kan göra något åt situationen för tillfället. Väntar för övrigt på Fråga Olle ska börja och ska gå och fixa lite att dricka!

kl

Just nu är jag nyvaken - shit that happens när du ignorerar dina sömnproblem tills det att du är så trött att du somnar sittande med PS3-kontrollen i handen under en minutlång intermission :grin: - och funderar på att spela SCP Containment Breach. Kan sluta bra med tanke på att gårdagens tittande på gameplayvideor fick mig att tända en lampa.

Det lär ordna upp din dygnsrytm ja ;)

kl
Just nu chattar jag med GÖLLIG och gnäller av mig om sånna där karlar till stackars Stormkast :D

Såna där GÖLLIGA karlar!
Februaris månadslöfte får bli att både du och jag fixar dejt med respektive män, tycker jag.

Just nu är jag mitt uppe i att tagga om hela mitt musikbibliotek. Undrar lite vilket tvångssyndrom jag skulle kunna diagnosticeras med, efter att nu suttit i en och en halv timme och rättat versaler samt konserttaggar på mina kentbootlegs för att det ser för JÄVLIGT UT när sju liveversioner av en låt heter "Mannen i Den Vita Hatten (16 år senare) - [ort] [ddmmåå]", medan åtta andra versioner heter "Mannen i den vita hatten (16 år senare) - [ort spelställe år]". (notera avsaknaden av begynnande versaler i låttiteln)

Men eh, ja. Jag har nästan en fin spellista i Winamp nu.
Ska nu bara ordna resten av de 20 000 låtar jag har på datorn också. VVS - våga vägra Spotify.

Helt rätt inställning till musiktaggar!
Och ja, bra! Månadslöfte it is :D

Just nu dricker jag kaffe och 'ska bara' lite till innan jag börjar plugga ordentligt.

Jag springer skytteltrafik till tvättstugan . Snark
Ska snart ta buss 1 och 2 och sedan även tåg och buss igen för att åka och äta lunch med kusinerna :D

Just nu vet jag inte om jag ska vara mest fascinerad eller förskräckt över att jag lagt ut 1770:- på konsertbiljetter :crazy: 3540:- om jag räknar med de pengarna jag ska få tillbaka. Och sen ska jag på något sätt ha 5000:- till tatuering + 1000:- till England innan 25e.

Försöka få timanställning på gamla jobbet sa vi va? :angel:

MEN SÅ VÄRT DET :love: :bump:

Smarrigt!

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till min kyckling! ;) ris och någon sås till kanske... hm.

Om det är till någon tröst så har jag lagt sammanlagt typ 12 000 på att fylla en skrattlinje vid mungipan som förmodligen ingen annan än jag irriterar mig på. Du får ändå Sveriges snyggaste arm i gengäld. :love:

En liten tröst! :D Och ja fan, det får jag ju faktiskt (förlåt jante, haha)! :love: Undrar om man borde försäkra den sen :p

Eller hur!

Just nu spelar jag Fifa12 (askul :o) och får en massa kramar. Kan jag leva med :) (men jag skulle inte banga MER än kramar för tillfället :angel:)

Just nu kollar jag upp snygga håruppsättningar för kort hår, lite inspiration. Funderar på om jag ska gå till frisören igen och blondera mig (innan första april i alla fall) och planerar en dag med shopping, det är akut snart alltså, det är riktigt illa, har rensat ut så mycket så finns ju inget kvar. Men blir inte förrens man får lite pengar på kontot!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 881
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 022
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar