Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åka tåg åka tåg åka tåååg! Snart är jag framme, då ska jag gåå. Och gå. Och gååå!
Jag glömde kameran hemma, jag glömde kikaren hemma. Men men jag får överleva ändå.
Just nu är jag glad. Hittade en gammal påse från bestseller.com i garderoben med ett par shorts i som jag hade tänkt returnera för typ ett år sedan. Returkoden för liten var ikryssad. Jag prova, dom passa!
Inte nog med att jag har ett par nya shorts i samlingen, jag har tydligen gått ner lite i vikt också . (Firar med en snickersglass )
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.