Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu funderar jag på om jag kan hitta lite tigerbalsam eftersom jag tydligen lyckats sova så att jag har asont i höger biceps och höger skuldra. Wtf.

Sen blir det mer xbox och axelpartimördande.

Just nu degar jag i soffan framför dator/tv med en pepsi max efter dagens 2 timmars promenad.

Just nu ligger jag i soffan och mår dåligt (huvudvärk from hell) jag som skulle tränat idag, får vänta tills på lördag och "börja om" då.

Var hos frisören idag och klippte mig men är inte jättenöjd, jag älskade mitt långa hår men det var SÅ slitet och hade en ful, riktigt ful utväxt... så det var på tiden jag gjorde något åt det, men jag trivs inte i längden jag fick nu (går till lite över nyckelbenen) och gick från megablond till mörkt med ljusa slingor, och det känns bara inte som jag. Vissa ställen ser nästan gråa ut. Jag vill ha fint långt blondt svall a la hollywood ju... aldrig nöjd. :( och så ser jag "alla andra" med så förbannat snyggt hår, åhhh! :(

Hahaha, underbart! Nu fick du mig att växa fast på youtube och gamla Disneyfilmer :D
Jag kom också in i en sådan period tack vare det klippet. Skönt att barnet i en ännu lever och frodas. :D

kl

Just nu sitter jag och fryser röven av mig i stallet och väntar på bussen hem, samt fascineras över tant häst som stått här och stirrat in i fönstret i 40 minuter istället för att gå in i boxen och äta. :D

eba09ec4-8e1b-43d2-916e-25876d3f9a2d.jpg

Alltså Anna :love:

Just nu sitter jag och googlar på vart man lämpligast stället subwoofern (tillhörande högtalarsetet för 300spänn, så det lär vara av YTTERSTA vikt att den står rätt :p )
Men halvordentliga högtalare för första gången på 3år, kanske kan börja lyssna på musik ordentligt igen!

Och sen ska jag koppla in nya skrivaren. Sen ska jag koppla ur den och ställa den i bokhyllan. Sen ska jag försöka sova!

Ja. Hon är söt. Ibland. Vilket har varit tur för henne många gånger, senast imorse när hon prompt skulle skjuta upp boxdörren ca 20 gånger på två minuter och slickade öronen bakåt och blängde på mig varje gång jag sa åt henne att sluta. :devil:

Sedan gick hon ut varpå jag drog henne i svansen för att hejda och backa in henne igen.
Ponnyakuten skulle älska oss som förebilder.

KL

Just nu sitter jag på Buke :D Men egentligen så läser jag igenom vetenskapliga artiklar som min basgrupp lagt ut i vår dropbox :) Förberedelse inför morgondagens skola med andra ord.

Justja, jag sitter och känner efter varje minut om jag känner mig sjuk också :D Sambon har varit sjuk i influensa senaste dagarna så jag bara väntar på att symtomen ska komma. Någon med erfarenhet av att ha levt tätt inpå en person (dela säng osv) med influensa utan att själv bli sjuk?

kl

Just nu har jag ont i magen efter att ha ätit yoghurt till frukost, funderar på om jag kan vara laktosintollerant eller något eftersom jag alltid får ont i magen av yoghurt.
Och en viss typ av macka, visserligen, som inte alls innehåller mycket mjölk. Däremot inte av mjölk, så kanske inte ändå.

Och så borde jag plugga, men det gör jag inte... :angel: Istället läser jag annonser om sju miljoner saker jag inte behöver, tillexempel shettisar, bilar och fönster :D

kl

Just nu sitter jag hemma på en stol med en trött hund i knät. Vi kom precis hem efter en 74 min promend :)

Lätt!

- Min häst sticker i galoppen. :(
- Gud vad härligt när det går så fort, rid ut med en kompis och låt hästarna busgaloppera! :idea:

- Min häst vill inte komma in. :(
- Spring ifatt den och dra den i svansen!

Just nu har jag ätit en smarrig bit lax och två morötter. :D Funderar på om jag ska orka klä på mig, sätta på lite smink och vandra ner till affären senare för att handla hem lite godis, glass och några tidningar bara för att jag har en skitdag. :o just det, måste orka hämta post med, inte lätt när man är mätt. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 963
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 416
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar