Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu är jag hos en vän som somnade för en halvtimme sen. Och har mig i ett episkt headlock. Å ena sidan - åh vilken rolig kväll det blev, mvh verkligen inte trött och såg fram emot att umgås ordentligt. Å andra sidan - black books på tvn.
Å tredje sidan, jag hade kunnat vara på dejt ikväll. Förhelvete.
Men nu är det ju sent. Och min nacka börjar göra ont. Och gnäll gnäll gnäll. Tur att han luktar gott iaf, min kära kudde hahah. Hej trött.
Just nu funderar jag på hur mycket jag kan gå ner i vikt till Englandsresan. 20dagar. Hmm. Äter för en hel armé idag, men sen är det väl bara att köra på med gröt och grönsaksgrytor. (och efterskänka rostbrödet till familjen eheh)
Borde väl inte träna veckan som kommer heller, efter feber och hosta i 12dagar nu och mitt i penicillinkur. Som verkar hjälpa sådär. Men men. Det räcker med om bussen rullar genom England, jag behöver inte göra det
Kan ju iofs börja med att väga mig så kanske jag kan lista ut hur mycket som är rimligt att tappa. Looking forward. not.
Just nu läser jag instruktionerna till mitt stoppur och har sån mensvärk att jag vill tappa medvetandet. Mina värstingsmärtisar tar det inte, blir bara dåsig.
Just nu har jag, medelst kattungeljud hittade genom att nörd_89 extraherat en massa filer från datorspel, fått kompisens ena katt att chockat springa runt och leta efter kattungen under och bakom soffan i snart fem minuter. Är förmodligen satan i katternas värld.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.