Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu tittar jag på Gladiatorerna och konstaterar som alltid att Binais Begovic/Wolf varit så åt helvete het om han haft en normal kropp. Suck.

Just nu är jag hos en vän som somnade för en halvtimme sen. Och har mig i ett episkt headlock. Å ena sidan - åh vilken rolig kväll det blev, mvh verkligen inte trött och såg fram emot att umgås ordentligt. Å andra sidan - black books på tvn.

Å tredje sidan, jag hade kunnat vara på dejt ikväll. Förhelvete.
Men nu är det ju sent. Och min nacka börjar göra ont. Och gnäll gnäll gnäll. Tur att han luktar gott iaf, min kära kudde hahah. Hej trött.

haha det lät fint!

Just nu ligger jag i soffan och hamnar strax i matkoma efter en smarrig middag, och jag har absolut inget emot det! :D Social kan jag vara ikväll. :p

Just nu funderar jag på hur mycket jag kan gå ner i vikt till Englandsresan. 20dagar. Hmm. Äter för en hel armé idag, men sen är det väl bara att köra på med gröt och grönsaksgrytor. (och efterskänka rostbrödet till familjen eheh)

Borde väl inte träna veckan som kommer heller, efter feber och hosta i 12dagar nu och mitt i penicillinkur. Som verkar hjälpa sådär. Men men. Det räcker med om bussen rullar genom England, jag behöver inte göra det :cool:

Kan ju iofs börja med att väga mig så kanske jag kan lista ut hur mycket som är rimligt att tappa. Looking forward. not. :grin:

Just nu känner jag mig mycket nöjd över att ha strukit klart alla kläder, lagom tills en ny vecka med ny tvätt väntar :p

Just nu läser jag instruktionerna till mitt stoppur och har sån mensvärk att jag vill tappa medvetandet. Mina värstingsmärtisar tar det inte, blir bara dåsig. :(

kl

Just nu har jag, medelst kattungeljud hittade genom att nörd_89 extraherat en massa filer från datorspel, fått kompisens ena katt att chockat springa runt och leta efter kattungen under och bakom soffan i snart fem minuter. Är förmodligen satan i katternas värld.

kl

Just nu sitter jag och försöker förstå att det är februari, alltså vinter, och inte alls sommar som min hjärna försöker få mig att tro.

Just nu är jag så förbannat lycklig som börjat träna wing tsun igen :love: världens bästa gäng flera gånger om, underbara människor!

utöver det försöker jag klura ut hur pengarna ska räcka till denna månaden, förbannade räkningar som man drunknade i haha. men det ska nog gå! :p

kl

Just nu tittar jag på videon av den där tränaren som blir dödad eller i alla fall dödligt sårad av sin tiger.

Reaktion 1: "Men håll kameran stilla så man ser!!"
Reaktion 2: "MEN RES PÅ DIG NÄR FOLK GÅR I VÄGEN FÖR KAMERAN, MAN SER JU INTE!!"

Ska byta mellannamn till "Morbid".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 963
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 416
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar