Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu är jag klarvaken trots att jag för 10min sedan var supertrött och hade kunnat somna springandes. Ska jag sätta igång något program att slökolla på eller ska jag stänga paddan helt?

Just nu är jag riktigt sur på sambon, som pratade med sin bror och de började diskutera mat och han (min sambo) kläckte ur sig att middag, det får jag göra för att jag är hemma.
Jag såg då ut såhär :eek: och undrade varför inte han kunde laga mat, eftersom han också är hemma. Det hade han inget bra svar på, för han lagar ju faktiskt mat då och då (vi delar upp matlagningen väldigt jämt).

kl

Just nu spelar jag Skyrim och fascineras/imponeras av att min kvinnliga karaktärs biffiga, manliga partner är en vän hemmaman som lagar mat åt sin fru närhelst hon ber honom, och just bad henne att gå ner i källaren eftersom han "hörde ljud därifrån" (råttor :D). Detta spel måste vara alla feministers dröm. (och jaja jag vet att rollerna är ombytta om man har en manlig karaktär som gifter sig med en kvinnlig, men ändå!)

Hahah nice :D

Just nu önskar jag att dygnet hade 10 fler timmar så jag kunde hinna med både all dag-tv (real housewives of fucking everywhere) och allt tvspelande.... (och skrev jag just det där? Inget "jobba mer" eller "hitta botemedlet mot cancer" här inte :angel:)

I övrigt nojjar jag över att jag 'faktiskt måste gå och lägga mig i tid!' även om det enda jag har att göra nu tis-ons är att stanna hemma och dega i soffan för att bli frisk.

kl

Just nu sitter jag och försöker kolla om man kan ta bort allt gammalt från sin Facebook, men nix. Får i så fall sitta för hand och plocka bort statusar etc fram till idag. Lutar åt att fixa en ny FB, men då måste jag även fixa en ny mail. ÅH! Ja, jag ser små problem som stora problem, haha. Nej men jag hade velat ha en omstart på många sätt och vis och så går det inte som jag tänkt, suck.

och så kollar jag efter "ploppar" i munnen! :D

kl

Just nu sitter jag på bussen till en vän och STINKER grillad kyckling. Köpte en påse på Ica men börjar så smått inse att det var en sjukt dum idé.

kl

Just nu sitter jag och dricker cola och är inte ett dugg sugen på den grillade kycklingen i kylskåpet :(
Och så försöker jag bli klar med en restuppgift från skolan...

Den var JÄTTEGOD. Köpte en hel som jag ska äta kall senare plus två klubbor som jag tryckt i mig nu. Mmmmm, grillad kyckling. (tänkte göra en referens till Homer Simpsons dregelljud här innan jag kom på att jag hatar ju Simpsons).

Men. Ditt. Jävla. As.

Jag ska göra grillad baguette och försöka överleva :mad:

Just nu kollar jag på Real Housewives of New Jersey när de sitter i studion med Andy Cohen. Att den karln överlever att träffa dessa hysteriska människor. Särskilt New Jersey, så jävla tacky. Hora hit och hora dit, slåss i studion... wow.
Hej jag följer dag-tv. Lite väl engagerat :angel:

http://assets.thehollywoodgossip.com/photos/full/andy-cohen-picture.jpg
Andy :love:

Som på riktigt får hoppa upp ur stolen och ta tag i/hålla tillbaka hemmafruar som vill slåss. Ahaha I die, I die. Stackarn.

Senast ändrad:

Jag ska fan skaffa Instagram och lägga upp en massa bilder på den.
Är inte hela poängen när man är sjuk att tvinga iväg folk för att handla god mat åt en förresten?

:eek: Ring kvällspressen och säg att du är KRÄNKT! En massa onda bukefalister som skriver om grillad kyckling och så har din affär ingen. Vad fan liksom, det måste finnas gränser.

kl

Just nu har jag sagt upp mig från jobb och lägenhet.
Woho för den fantastiska inledningen på 2013.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 987
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 439
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar