Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu är jag bitter över 3 timmars sömn och mammas 100 frågor om ingenting kl 07.00. Tagit ut kusarna, blivit dreglad på och trampat i bajs. Nu frukost och sedan ridtur med bästa vännen. Puh.

kl

Ännu en gång: Kylan.
Det är fan inte normalt att det är så kallt att jag ska behöva ta en taxi för en sträcka som tar tio minuter att gå. Jävla kukvinter.

kl

Just nu sitter jag och svär över min igenkloggade näsa - ännu en gång, det GÅR INTE ATT VARA SJUK SÅ HÄR MYCKET - trycker i mig hemlagad pizza och spelar MW3 där jag njuuuuuter av vissas mindre civiliserade reaktioner över att bli slagna av en tjej.

kl

Just nu var jag på god väg att börja grina för att jag såg något om Prix d'Amerique nämnas, insåg att det inte alls var lördag som jag trott sedan jag vaknade, och fick total panik eftersom jag var övertygad om att loppet redan gått. Vilket det inte gjort. Suck. En vacker dag SKA jag lära mig att få panik först när jag faktiskt ägnat två sekunder åt att titta efter om det är befogat.

kl

Just nu försöker jag minnas vad jag gjorde igår och kommer på det ena roliga efter det andra, som tillexempel att jag var kanadensisk medborgare... :D Och så försöker jag se om jag kan få till den sexiga kanadensiska accenten nykter. Det kan jag inte. Funderar också på om jag ska orka röra på mig nånting idag.

Just nu kollar jag på How clean is your house och är jäkligt glad över att jag inte har det så som dom i programmet :eek:

MEN KOPPLA IN DITT PS3 SOM DU HAR NÅGONSTANS DÅ MÄNNISKA. :mad: :mad: :mad:
Jag kan till och med bjuda på ett Black Ops II åt dig så fort jag får pengar haha.

Det är väl den dagen det lär hända :p
Just nu klarar jag dock inte ens tanken på tvspel. Min reaktionsförmåga är nog ungefär "oj... där kommer en zombie. umm..." *död, level I*
Alt. "Zombie aaaahhhHOSTDÖRROSSELSLEMHOST" *död*

Haha ja, då är vi minst två. Har tänkt göra en "videoblogg" över en gameplayvideo, men alla. jävla. matcher jag försöker spela in slutar med att jag inte kan eller orkar sikta pga. HOSTSLEMHARKELHOST, plus:

47010.jpg

Eller så får jag spela som någon jävla afrikan som ränner runt i blå jeans och röda tröjor medan motståndarlaget är ryssar med khakifärgade uniformer OCH DET SLUTAR OCKSÅ FANTASTISKT BRA. "Döh, jag är en svart prick med färgglada kläder som springer runt i en djungel, ingen kan se mig va?!"

Lägga ner kontrollen och läsa No Easy Day som kom igår, kanske.

Ahahaha underbart. Eller... ja :rofl:

Just nu sitter jag och kollar på Top Gear, läser Svensk Maffia II och scp-wiki. Lyckas hålla fokus på respektiva i ca 10sek. Woo.
Och så gör jag mackor för det är faktiskt SYND OM MIG och det = Eat ALL THE FOOD. Skitsamma om magen inte vill det.

Just nu är jag sur som en citron för att jag fått diska trots att jag köpt mig fri från den sysslan. Hanen fick släpa sig hemåt utav ovanstående anledning. Sååå.. lite nöjd ändå.

Har kommit igenom hälften av Joke SCP's och Anomalous + större delen av Neutralized-listan. Så typ 90% av hela hemsidan kvar :crazy: :bump:

Du har i alla fall något att sysselsätta dig med ett tag då. :angel:

Just nu tittar jag på Prix d'Amerique och kommer förmodligen att sitta och gråta till upploppet som vanligt. Har blivit en sådan sissy, kan inte ens titta på travlopp utan att bli sentimental och tårögd över hästarnas kämparglöd. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 996
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 464
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar