Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu satte jag mig i soffan efter att ha städat och duschat, försöker hitta något kul att kika på, men uhm... curling är inte jättekul!

kl

Just nu fick jag panik för att PdA-sändningen körde musik från MW3, vilket fick mig att undra hur i HELVETE det gick till när både datorn och PS3et är av, sedan trillade polletten ner. Detsamma hände när jag slötittade på något dirigentprogram och en låt från MW2 gick igång, hela hjärnan bara "MATCHEN BÖRJAR SKJUTSKJUTSKJUT". :rofl:

Angående PdA i sig, inte vidare smart kört av Kolgjini eller Kihlström även om jag nu anser att alla varit helt ute i det blå med sina förhoppningar om de svenska hästarna.

"skönt" att höra att de är fler som är förbannat frusna!

Just nu insåg jag att jag har för tillfället inget liv! Det är sova, äta, skita, vara social med föräldrarna, TV, film, Buke som gäller, ska bli skönt när rutiner och allt vad det är kommer igång igen. :o

kl

Just nu sitter jag och fryser som om jag satt i en frysbox.

Det gjorde jag varje kväll hela veckan, förutom igår och nu idag. Nu är jag typ överhettad istället.

Just nu sitter jag och väntar på att min pappa ska bli klar med maten så att han och min bror kan komma och kolla på det inspelade programmet innan det blir sängen för min del. Funderar även på att ta en kopp kaffe/te och om jag orkar ska jag ner och hämta en prilla.

Herregud vad gott det lät! Åh kall grillad kyckling och lite baguette med smör. Goooott.

Just nu kollar jag på the Closer, hostar upp lungorna, tycker EXTREMT synd om mig själv och tycker att klockan kan bli 08 nu så jag kan kravla ner till vårdcentralen.

Här åts det varm grillad kyckling med klyftpotatis tidigare ikväll. Enkelt men sååå gott.
Just nu väntar jag på att sambon ska spela klart med sina bröder via nätet så vi kan krypa ner och titta på film.

Den där sidan är fantaaaaastisk!

Just nu läser jag No Easy Day och stör LIVET ur mig på att texten är så stor att den verkar lämpad för en 7-åring. Dessutom är språket så oengagerat och stolpigt att jag vill lägga mig ner i en liten hög och gråta. Men jag måste... läsa... vidare. För... intressant... ämne...

Ja!
Förutom att den i allra högsta grad intressanta (aka stundom icke-existerande) styckeindelningen inte går särskilt väl ihop med min överhettade hjärna. Men YTTERST nöjd att jag hittat den :D

(även om den ger mig svår Black Ops Zombies-abstinens)

Någon gång i livet borde vi åka till typ Ukraina eller något annat land där man kan få skjuta med bl.a. äkta AK-47. Jag skulle stå där och fnissa överlyckligt som en liten fjortis som just fått sin första fylla. Skjutvapendregeldregel.

FÅR MAN KÖRA STRIDSVAGN?!
Men ja, förfan :D Det borde vi!

Åh jag skulle vilja göra grundläggande militär utbildning tror jag (i allmänhet, inte för ev. vapens skull haha), men känns inte som att min kropp skulle vara på min sida.

Just nu tittar jag på Lois Theroux dokumentär om San Quentin. Fortsatt svårt för Theroux, men dokumentären är bra! Och läser på om RPD och HAMR...
(Det har alltså tagit mig en månad att fatta att det heter RPD. Satt nyss och googlade i tio min på PDR utan att fatta vad felet var. Suuuck.)

Edit: Det här inlägget borde klassas som en SCP. Alltså. Wow. Hur kan det bli så frånstötande (visuellt) bara av att parantesen sattes en rad ner. Brr.

Senast ändrad:

Haha, jag tror att man kan få göra det någonstans i USA, så det borde väl inte vara helt omöjligt där heller. :p
Ja, det skulle jag också vilja göra eftersom jag tror att militären är en av få seriösa :D saker jag skulle brinna för och verkligen känna mig motiverad till, men ja... kondition, kropp och psyke vore kanske bra grejer att ha då, ja.

Nu ska jag vara tio år gammal och titta på Lejonkungen. På ryska.

Tror du inte de skulle välkomna oss med öppna armar? :D

Good call! Jag ska kolla vidare på 'Ökända Fängelser'.
Och förhoppningsvis däcka snart.

Senast ändrad:

Haha jo, och därefter skulle alla förband bara hänga på oss med erbjudanden om anställning! :D

Däcka låter bra. Helvetesförkylning, eller vad det är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 996
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 464
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?