Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag och lyssnar på Of Monsters And Men och biter ihop käkarna så jag vet inte vad. Kan inte sluta.

Kl.

Då var det kväll igen, och intet nyttigt gjort idag mer än att vara i stallet. Vill läsa en bok men vet inte vilken. Vill inte läsa redovisningsboken som ligger och hånler mot mig...
Kompisarna vill gå ut, jag orkar inte...skyller på att vi var ute varje helg i december och halva januari.

Slösurfar, försöker fördriva tiden.
Känns som om detta kommer bli en dag som passerar utan att jag får en enda vettig sak gjord.....

Åh det finns fler än jag som inte kastar sig ur sängen en söndag och gör vettiga saker!
Måste alla vara så himla produktiva? Jag ska åka till stallet om en halvtimma, sen ska jag skypea med bästa kompisarna. That's it.

Imorgon börjar skolan igen.

kl

Just nu är jag totalDEPPIG! Orkar inte mer. Hemlängtan så jag tror jag dör. Gråten i halsen hela tiden! Blä! Vet inte vart jag ska ta vägen.

kl

Just nu slötittar jag ytterst ointresserat på Guldbaggegalan, trots att jag inte sett en ny svensk film sedan, öh, öh, öh, Den Osynlige från 2002, och konstaterar att gotländska inte bara är den näst mest obegripliga dialekten i Sverige, utan också den i särklass fulaste. Urk.

kl

Just nu sitter jag i soffan, dunderförkyld och undrar vad jag ska göra idag, ingenting förmodligen, haha. Måste inse att är man sjuk, så är man sjuk.

kl

Lagt mig i sängen efter en kväll av Wii-spelande. Min högerarm är halvt död. Förundras också över alla blandraser till salu på blocket.

kl

Just nu tittar jag på konståkning för första gången i livet och undrar varför jag inte gjort det till en vana tidigare? Så. Många. Snygga. Män. Visserligen för unga, men ändå. Snygga män. Ett gäng ryssar dessutom. Good enough for me.

Uppenbarligen! Jag har beslutat mig för att konståkning är den bästa (och enda) vintersporten jag ser på från och med nu. ;)

kl

Just nu är jag mentalt tio år gammal och har beslutat mig för att ringa någon med bil och tvinga densamma att köra mig till stallet till utsläppet. Med tanke på att gårdagen slutade med att jag låg platt på stallgolvet och grinade av smärta pga. kylan samt allmän uppgivnhet pga. så kallt i stallet att hästarnas vattenhinkar fryst och behövde slås loss med hammare, så tänker jag se till att idag inte slutar i ett likadant sammanbrott.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 478
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar