Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Då var det kväll igen, och intet nyttigt gjort idag mer än att vara i stallet. Vill läsa en bok men vet inte vilken. Vill inte läsa redovisningsboken som ligger och hånler mot mig...
Kompisarna vill gå ut, jag orkar inte...skyller på att vi var ute varje helg i december och halva januari.
Åh det finns fler än jag som inte kastar sig ur sängen en söndag och gör vettiga saker!
Måste alla vara så himla produktiva? Jag ska åka till stallet om en halvtimma, sen ska jag skypea med bästa kompisarna. That's it.
Just nu slötittar jag ytterst ointresserat på Guldbaggegalan, trots att jag inte sett en ny svensk film sedan, öh, öh, öh, Den Osynlige från 2002, och konstaterar att gotländska inte bara är den näst mest obegripliga dialekten i Sverige, utan också den i särklass fulaste. Urk.
Just nu tittar jag på konståkning för första gången i livet och undrar varför jag inte gjort det till en vana tidigare? Så. Många. Snygga. Män. Visserligen för unga, men ändå. Snygga män. Ett gäng ryssar dessutom. Good enough for me.
Uppenbarligen! Jag har beslutat mig för att konståkning är den bästa (och enda) vintersporten jag ser på från och med nu.
kl
Just nu är jag mentalt tio år gammal och har beslutat mig för att ringa någon med bil och tvinga densamma att köra mig till stallet till utsläppet. Med tanke på att gårdagen slutade med att jag låg platt på stallgolvet och grinade av smärta pga. kylan samt allmän uppgivnhet pga. så kallt i stallet att hästarnas vattenhinkar fryst och behövde slås loss med hammare, så tänker jag se till att idag inte slutar i ett likadant sammanbrott.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.