Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag med lagboken framför mig, mot slutet av JB 12 kap. Tenta på torsdag...
Kommer inte så långt, surfar mer än läser ;)

Just nu sitter jag konstant på gränsen till att bryta ihop. Nåväl, på gränsen att börja hyperventilera och storgråta åtminstone. Hjärtklappningen är redan här. Så jag håller mig vaken även inatt. Fan, jag orkar inte det här...

On the plus side så kanske jag får något plugg gjort :grin:

Vi kan båda sitta här och få plugg gjort. Jag har utsläppet imorgon, upp kl 7, jovisst gå o sova i god tid....

kl

Kan inte sova riktigt än så just nu kollar jag på playkanaler, lutar åt att Så ska det låta får komma igång snart. Ont i halsen nu med, hoppas på att det går över!

It's deal!
Första skoluppgiften jag på 2år, räknar nästan med ett F.
Förstår ingenting och informationen som finns upplagd är minst sagt bristfällig. VARFÖR tog jag inte den här kursen i klassrum istället för distans??

Nåväl.. bäst att bara få den inskickad så att jag vet hur jag ska göra nästa gång.

Handlar det om juridik kan jag slå upp det i min blå bok, annars är jag nog hopplöst ohjälpsam.

Har det kommit en ny säsong av ponnyakuten? (jag kan plugga samtidigt, promise :P )

taggar mig att diska och försöka städa upp lite inför att mormor kommer imorgon medans jag sitter i en sjukt oskön ställning med hunden lutad mot fotleden så kan knappt flytta mig heller för han är ju sååå söt då han sover!

De har en tendens att vara sååååå sööööta när de sover, att man MÅSTE sitta kvar tills de vaknar av sig själva :D

Ankpower och AmyPond: Oja! och han sover typ hela tiden! Dessutom är han bara 4 månader och så mysig, då han vaknar så får matte kramar!

jag är kissnödig och har ont i huvudet, mormor sa att hon skulle komma på FÖRMIDDAGEN, när är förmiddag för mormödrar?

kl

Just nu lägger jag över allt från min gamla dator och mina externa hårddiskar på min nya dator, samt installerar alla program och spel som jag använde på min förra. Har suttit i fem timmar. Har ännu mängder och åter mängder kvar. Vill grina. Dö. Kanske skjuta någon.
Påminn mig om att skaffa en slav som gör det här åt mig nästa gång.

kl

Funderar på om jag ska fara ut och åka skidor eller om jag ska gå på affärn och köpa nått gott..

Kl
Just nu har jag just lagt mini en stund.
Velar mellan att köra lite styrketräning, duscha eller stryka gardiner

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 489
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V