Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Borde jag gå på toa och sen fixa någon mat, iallafall typ varma koppen så jag klarar mig tills vi ska äta surströmming hos pappa, men istället sitter jag i hörnet på soffan under värmefilten och gör ingenting, skyller på att det är -20 ute, som varmast!
Just nu sitter jag med lite panik över att CSN inte kommit och flygbiljetten till Edinburgh kostar 450:-. Fyra platser kvar till det priset. AAAAAHH. I need it!
Just nu....är jag så...förbannad, besviken, arg, ledsen, fundersam, rädd...aa typ så, allt på en o samma gång!
Har just tagit mitt pick o pack från min praktik ev. blivande jobb då de helt enkelt inte funkade längre! Är så förbannad på det där stället så jag kan spy!!
FAN, i helvete hur kan man ens tänka/göra/påstå/säga saker som de gjort?! Här har man försökt o försökt o bli bättre men sen får man veta att man inte har blivit ett dugg bättre o att man kanske borde söka sig till ett nytt yrke. Näe, fan heller, DU har helt jävla fel om mig o mina kunskaper. Jag ska fan visa dig din #''%!"@# att jag kommer få ett riktigt jävla bra jobb inom det här yrket en dag! O sen startar mitt eget o kör om er med hästlängder, riktigt så det dånar om det!
Sorry alla bukefalister men var tvungen att få ur mig lite ilska!
Just nu kräks jag lite i munnen pga. raggmess från kille som uttryckte att han ville "belägra mig".
Grattis till att ha sumpat alla fragment av eventuella imaginära framtida chanser redan med ett första, två meningar långt meddelande.
Just nu hoppas jag att CSN trillar in på måndag, så jag kan investera i allt som hör till resan innan DET blir superdyrt. Flygbiljetter i all ära, men att ha någonstans att bo vore fint det med. Samt.. ja... färdmedel mellan städerna. Och sådär.
Just nu sitter jag och irriterar mig över att det är för sent för att damsuga. Har tagit mig själv i kragen och röjt, tvättat, bäddat om och dammat av. Så surt att bara ha golven kvar och, när man för en gångs skull är på rätt humör, hindras av att klockan tickat iväg.
Just nu är jag nyvaken och halvt förstörd över att ha drömt om ett gammalt ex som jag aldrig lyckas släppa men nästan trodde att jag kommit över. Tills nu. DET HÄR ÄR INTE OKEJ, HJÄRNAN!
Jag väntar fortfarande på att ni ska fatta (igen) hur perfekta ni är och leva lyckliga i alla era dagar. Any day now. (och hör sen!)
Jag håller på att somna i soffan. Läser om atomer. Funderar på om jag ska ta en liten promenad medan det är sol ute och känna att jag gjort något med dagen.
Men lätt?! Han lär ju inte klaga liksom. Jag kan vara partner in crime. Hota med hett kaffe osv. Bistå med stora säckar om det skulle behövas. Sånna grejer.
Egentligen borde det räcka med att skicka ett anonymt SMS som säger att de har en konsert i min lägenhet imorgon. Då skulle han utan misstankar säga "ok" och åka, eftersom han är 1) musiker, 2) musiker och 3) musiker.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.