Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl Just nu sitter jag och kollar på "så blev vi svenska Hollywoodfruar" och undrar hur illa hundens fisar egentligen kan lukta haha!

kl

Sitter och grinar ilsket för att jag ännu en gång fått en vän jag inte vill ha och som därmed bara snor energi. Ja, det låter väl som världens i-landsproblem för andra, men jag är så trött på att alla IRL alltid uppfattar mig som snäll och tror att vi är vänner fast jag innerst inne avskyr personen och försöker dra mig undan. Vaaaaaad gör jag för fel? Ska jag behöva såra folk och säga rakt ut att hej, jag tycker att du är dryg och vill inte umgås med dig för att de ska förstå?

Extra kul att det är en person jag måste träffa varje dag. Vad är det med sådan här tvångsvänskap där vissa förväntar sig att man ska bli polare bara för att man måste umgås?

kl

Just nu funderar jag på om jag ska gå ut en stund i det fina men kalla vädret eller om jag ska stanna inne i värmen?

kl

Just nu dricker jag ett glad fantastisk god juice. Väntar på samtal från Försäkringskassan

kl

Just nu har jag plastat in halva sängen med uppklippta sopsäckar för att skydda madrassen mot inkommande blodbad efter sambons operation :D

kl

Just nu undrar jag vart jag kan hitta en vettig skrivbordsstol utan att bli ruinerad? Måste ju kunna spela xbox utan att få såhär ont tycker jag...

IKEA?

Just nu tittar jag på idrottsgalan, eller vad det är, och håller alla imaginära tummar jag kan föreställa mig för att Algotsson inte vinner och ger hästfolket kass publicitet och rykte igen.

Just nu ligger jag i sängen och kan inte somna, tänker bara på om jag någonsin kommer att hitta kärleken igen. exet ringde idag och vi pratade och skrattade, jag känner helt klart att det bara är vänskap nu men saknaden efter en varm famn gnagde sig fast. :(

Just nu sitter jag och klappar mig själv på kinden med baksidan av min telefon och fascineras över hur len den är. Vilket förvisso också gör att jag tappar den i marken typ en gång i kvarten. Friktionsfritt ftw.

Ehm. Ja.

Hahaha jag veeeet, men... men den är så LEN!
Nångång ska jag tvinga dig att prova :p

Just nu sitter jag och läser igenom http://www.scp-wiki.net och dreglar/fånler/är nära att börja grina av hur genomarbetat, fantastiskt, sjukt läskigt och alldeles underbart det är :love:
:bow::bow::bow:

....gurgel

Men i övrigt är jag helt normal :angel:

Jamen bilden i huvudet. Bara den fantastiska bilden i huvudet. :rofl:

You and me both, för övrigt.

Nästa gång ska jag anlägga ett riktigt creepy psykfallsflin medan jag gör det. Och humma lite för mig själv.

Just nu funderar jag på hur jag ska lyckas lägga om dygnsrytmen när jag precis SKRÄMT SKITEN UR MIG SJÄLV SÅ IN I HELVETE. :cry: :crazy:
Jaja. Klockan får väl ringa 08 oavsett när jag somnar helt enkelt. :mad:

Nu - fortsätta skrämma skiten ur mig själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 489
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V