Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu är jag panikslagen pga. Lightzone vet vad. :p
Det är så SKÖNT att jag inte ens kan bestämma att jag ska på en konsert om två månader utan att hjärnan ska börja vråla "KOLLA BILJETTER, TÄNK OM DET ÄR SLUTSÅLT, SKYNDA ATT TITTA FLYGPRISER OCH JÄMFÖR MED SJ OCH VÄNTA ÄR DET SNÖ DÅ VILL JAG INTE ÅKA MED SJ, GÅR DE HÄR TIDERNA ATT KOMBINERA, HUR TIDIGT MÅSTE JAG VARA PÅ KONSERTEN OCH KÖA, HUR KOMMER JAG HEM, KAN JAG TA DET HÄR NATTÅGET ELLER FRYSER JAG IHJÄL UTE DÅ, SKYYYYYYYYYYYYNDAAAAA DIIIIIIIIIIIIIIG STORMKAAAAAAAAAAAST!!!"

Skyller på att jag är skadad efter alla biljettrusher á la uppdatera Ticnet en gång per sekund...

Ah, men det fina med Kbh är nattöppna McDonalds där man kan bälga kaffe och somna över bordet. Föfan!

Just nu insåg jag att jag återigen glömt ta mina tabletter i tid (typ 23 om jag är isäng vid den här tiden) vilket innebär att jag kommer vara däckad till ca kl13 imorn. Igen. SMART!

Och massor med öppna billiga krogar.
Någon jävla gång ska vi väl för helvete lyckas festa ihop. (Ja, det krävdes två svordomar.)

Ja! Vi får väl köra häxbrygd innan/under giget eller något också, om Vegapersonalen nu inte är nazister med visitering. Gud, har inte varit där på så många år.

Lätt!
Oj vi tar visst upp hela sista sidan i tråden, så ovanligt :angel:

OCH INTE GIN UNDER GIGET! FÖRHELVETE! :eek: :rofl:

Nej, då ska vi ha JÄVLIGT mycket vatten, och den här gången är jag allvarlig!
...men vi gör nog bäst i att bara köra på något annat. :D

Jag minns inte vad vi drack innan Kaizers på P&L men vi... kan ju kanske försöka undvika det också.

ja just nu ligger jag i badkaret under ett täcke med härlig feber i väntan på att exet ska hämta sina saker, hörlurar och tetris på högsta volym haha.

Mitt problem innan Kaizers på P&L var nog bara att jag var ganska full och sen hällde jag i mig cirka 7glas vin eller så :p HOW COULD IT GO WRONG??

Ska jag ha gin ska jag ha tonic eller russchian till annars fåre fan va :D

Stormkast + Lightzone:
Jag bor precis vid Vega! Ni kan dricka öl (eller kaffe) hemma hos mig på natten :idea: :D.

Alla anledningar att dricka öl är bra anledningar :D
Kan ju bli hur bra som helst detta! Mini-buke-träff i Kbh, vem har kunnat ana!
I mars förvisso, men man ska vara ute i god tid ;)

Haha du, jag kom dit spik nykter och var askalas efter 20 minuter, jag tycker gott att vi kan skylla den kvällen på vad-fan-det-än-var-du-hade-med-dig-i-väskan! (att jag sedan också hällde i mig fem-sex öl och vin på tio av de 20 minuterna, och att det kan ha bidragit, det kan vi väl ignorera)

Och hagel, det hade varit awesome! Mini-Buketräff och öl är alltid bra grejer. ;)

Senast ändrad:

Just nu har jag registrerat mig som blodgivare, trots att jag är så nålrädd att jag nästan kräks varje gång jag tar ett vanligt blodprov. Men jag ska klara det! Det SKA gå! Jag ser det som ett led i mitt mål att en dag läsa till djursjukvårdare eller liknande. Har kommit fram till att jag gärna blir något sånt.

Det fixar du!!! :bow: djursjukvårdarplaner här med, bara matten som ställer till det som jag måste läsa upp.

Just nu ligger jag i sängen och kollar nätet med en mysig (lite jobbig) katt i famnen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar