Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker jag låter som en fin plan! hrm måste kolla på det där med att läsa upp matten alltså, känns mest rörigt! Distansmatte känns lockande tycker jag!
Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på en rysk låt som är så oerhört dålig att jag måste trycka på repeat hela tiden för att inse hur dålig den faktiskt är!
Just nu är det inte bra. Att det kan vända så fort
Och genast kom värken i armarna tillbaka. Och min läkare har inte ringt. Som han skulle göra. Helvete.
Just nu sitter jag ihopkrupen i sängen med täcket upp till hakan och tycker att det är jätteskönt att en propp gick (eller strömavbrott) medan jag spelade SCP: Containment Breach.
Nu har jag ringt min pappa och väntar på att han ska komma hit och kolla proppskåpet. Jag skyller på att jag inte vet hur man ser att en propp är trasig och tillika inte vet hur man byter den, men det handlar lika mycket om att jag inte tänker kliva ur denna trygga säng och flytta på detta trygga täcke förrän det är LJUST.
Just nu ligger jag i sängen och längtar tills imorgon då mor och far kommer hit. och börjar undra om inte jag borde få liggsår snart, sängen har varit min bästa vän i 4 dagar nu.
Just nu är jag så trött... Funderar på att lägga mig i soffan och sen en film men jag stressar upp mig själv med att känna att jag borde göra nån nytta istället..
Just nu satte jag lösen på min blogg för aset till stalker hade antagligen luskat reda på den med. blir så trött. (polisanmäld och allt, seg människa...) och har han hittat mig här så blir jag mer än trött. lär jag väl dock få reda på....
Just nu försöker jag coola ner efter att ha suttit och skrikit ikapp med en kompis till SCP-173. Brukar tycka att sådana här billiga skrämseltrick är löjliga men detta, DETTA.
just nu har jag bäddat ner mig i sängen och min lilla hund har kurat ihop sig till en boll tätt tätt intill. Ska försöka sova några timmar, morgondagen har fullspäckat schema!
Just nu är jag just hemkommen från klubbtävling, har utöver en sedan tidigare sned kropp fått ledvärk, är helt jävla slut efter att ha dygnat och ska nu soooooova bort resten av dagen. Godnatt!
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Gravid - 1år Kan tillägga att dottern (idag 5 år 🥳) verkligen inte vill ha ett syskon 😂 Tur att hon inte har något att säga till om! 😉 Jag trodde hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.