Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

KL

Just nu äter jag vindruvor och försöker få romarna att krypa in i hjärnan.

Men de vill inte.

Precis som grekerna.

Jävla skit!

kl

Sitter på http://www.the-editing-room.com med andnöd och tårar i ögonen, typ.

DANIEL and his metrosexual group of EVIL RUSSIANS have ANGELINA’s HUSBAND! ANGELINA is wearing a FUR HAT because FUCK YOU that’s why.

DIRECTOR MICHAEL BAY
JERRY YOU KNOW HOW I LIKE BLOWING STUFF UP RIGHT WELL WHAT IF WE MADE A PATRIOTIC MOVIE LIKE ARMAGEDDON BUT AT PEARL HARBOR A LOT OF STUFF BLEW UP THERE OKAY

PRODUCER JERRY BRUCKHEIMER
FUCK YEAH THAT SOUNDS LIKE AN AWESOME IDEA BRO! BUT HOW WILL WE MAKE A MOVIE OUT OF A SINGLE BOMBING?!

DIRECTOR MICHAEL BAY
WE CAN JUST ADD A LOVE STORY OKAY IT CAN BE LIKE THREE HOURS OF EXPLOSIONS BOOM KERPLOW KRACKOOOOM

PRODUCER JERRY BRUCKHEIMER
FUUUCCCKKKK YESSSSSSSS! IT’LL COST MORE THAN THE ACTUAL WAR!

kl

Just nu sitter jag i soffan i Tyskland och tankarna snurrar alldeles för fort. Orkar inte gråta!

Den är bäst. Har inte haft så här roligt sedan... jag vet inte ens när.

GARY OLDMAN and AARON ECKHART wait on the rooftop for CHRISTIAN BALE IN A BLACK RUBBER SUIT.

BAT-BALE
Grrgrll farggle raar!

GARY OLDMAN
Nice to see you too. This is Aaron Eckhart, he’s the new District Attorney and eventual tragic character.

AARON ECKHART
Here’s the deal. The mobsters all gave their money to Chin Han, who has gone off to Hong Kong. We need you to go get him and bring him here so I can cut off the mob’s money supply.

BAT-BALE
Frmmrrphhl garg. Rarrawrl.

RANDOM SOLDIER
I have direct orders from the government to rescue the President first! THE PRESIDENT FIRST! And ONLY THE PRESIDENT FIRST!

HARRISON FORD
No, my family first!

RANDOM SOLDIER
Ok.
(rescues family)
Now ONLY THE PRESIDENT NEXT!

HARRISON FORD
No, the injured Paul Gilfoyle next!

RANDOM SOLDIER
Ok.
(rescues Paul Gilfoyle)
Now I’M GODDAMN SERIOUS, THE PRESIDENT NEXT!

HARRISON FORD
No, my loyal patriots William H. Macy and Xander Berkeley first!

RANDOM SOLDIER
Actually I seriously only have time to rescue one more person.

HARRISON FORD
Shit, never mind.

Jag. Orkar. Inte.

Hahaha jag hade planerat att läsa Svensk Maffia hela kvällen (sjukt bra!) men NEJ! Då kommer Stormkast och förstör hela min plan :rofl:

KL

Just nu sitter jag och har en jävla ångest inför jobbet i morgon. Passade på att fucka upp ett par saker det sista jag gjorde i fredags och även om jag tror, eller hoppas i alla fall, att det egentligen inte är någonting att vara särskilt orolig över alls - snabbt fixat liksom - kan jag bara inte släppa det. Så sjukt jobbigt.

kl

just nu...........funderar jag om mitt liv verkligen är så torftigt att jag måste stirra på FB,Buke och gmailen för å se om ngt händer:crazy:

Just nu tittar jag på The Twilight Zone-serien och försöker intala mig att det är bra trots att det är gammalt och i svartvitt.

Med vänlig hälsning, CGI-skadad petig kärring som tycker att i princip alla filmer/serier innan typ 2005 är dåliga endast för att de är gamla och kan bli så störd att jag stänger av en film för att de använder gamla mobiler och inte smartphones.

Edit: Nej. Nej. Nej. Jag fixar det inte. DET ÄR SÅ DÅLIGA EFFEKTER! LJUDET ÄR HEMSKT! LJUSSKILLNADERNA I KLIPPEN LIKASÅ! :cry:

Senast ändrad:

*kl*

Just nu sitter jag och mentalt pustar ut efter att ha varit och satt in en p-stav. Är väldigt oförtjust i nålar så jag har gruvat mig en del, men jag tog med mig svärmor som moraliskt stöd och det hela gick ändå väldigt bra.

kl

Just nu sitter jag med migrän för andra dagen i rad pga. rubbad sömn, och löser det genom att *trumvirvel* spela datorspel fyra timmar i sträck. Jag är en sådan hälsoguru.

Edit: Och ragea så att jag skriker så det gör ont i huvudet. När får jag en hälsospalt i typ Aftonbladet?

Senast ändrad:

KAN ALLA BARA SLUTA FÖRSÖKA TA MIN HÄLSOGURUTITEL IFRÅN MIG??
Va?!

Men du kanske kan representera fritidsdelen av livet då. Eller nåt. :mad:

Just nu sitter jag helt slut efter att ha... skrivit ett mail. Och är cpförkyld. Igen.
Min nyttiga livsstil kan slänga sig i väggen för jag orkar inte gå till affären. Och vi har ingen mjölk så jag får inte te. BWUÄÄÄH!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V