Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Do it!! Förgyller helt klart hela denna dag! (och kanske även morgondagen, om jag skulle råka hitta lite självdisciplin i något hörn någonstans och råkar spara lite godis tills dess) :D

KL

Jag sitter i sängen och äter godis och dricker chokladmjölk. Självdisciplinen till att plugga är så där :grin:

Just nu sitter jag på t-banan hem och lyssnar på Blowsight. Gav upp pizzaköpet efter att ha insett att affärerna inte fått in nya sen nyår än haha.

KL.
Just nu njuter jag av att vara HEMMA, efter att ha varit hos svärfamiljen över jul och nyår :). Alla råttor lever och jag har en kall öl och en skön säng, life is good!

kl

Gråter och självömkar för tionde kvällen i rad och tröstdricker Cola Zero i mängder som förmodligen inte är helt hälsosamma.

kl

Just nu sitter jag och gråter för att jag inte svarade helt rätt på en fråga i eLearning-formuläret jag läser om GAD. Och har hjärtklappning och ont i magen. Bör kanske försöka ta tag i det här.

kl

Just nu försöker jag peppa mig till att ta en promenad eller åtminstone gå utanför dörren.

vill jag bara gråta. Alla flyttar här ifrån, min bostadssituation har blivit skit, jag har inte någon koll på någonting alls just nu och jag hittade just två små kryp i matlådan jag skulle börja äta av. På det har jag grym mensvärk och moodswings. Så nu tänker jag svälta mig själv och tjura över bilder på mannen jag inte kan få.

Men oj! Det lät inte kul, hoppas du mår bättre idag!

--------------

Just nu sitter jag här fast jag borde packa, igen... haha^^

//r

Just nu sitter jag i soffan och mår skit, bakis, men det var värt det. är i princip aldrig ute och dricker så det tog hårt haha!

Förlåt men hahaha. Granaterna är ett jävla otyg. En av mina smashade kontroller åkte i golvet pga. veteran mode på MW3 och att jag dog av granatregn på samma ställe tio (jo) gånger på rad.

(För övrigt: Urrrrrrrrrrrrrrrrrk Bo2 förutom multiplayern som faktiskt är rätt kul när den inte fuckar upp och spawnar en RAKT FRAMFÖR ÖGONEN PÅ FIENDER.)

kl

Just nu är jag nyvaken efter att ha vaknat av att jag kräktes (varsågod för dagens fräscha inlägg). Gissar att jag ska tolka detta som att jag inte tål sömntabletterna och lyckopillren jag proppat i mig i ett par dagar nu men fuck that. *sväljer två till*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30