Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag med handsvett, puls på 185 och viktångest som jag vet förhelvete inte vad eftersom jag gick in och kollade både facebookprofil och läste blogg. Tillhörande en tjej. Som råkar vara flickvän till killen jag har alldeles för mycket känslor för.

Av den anledningen (och att hon är skitsmal) har jag lovat mig själv att inte gå in och kolla mer. Det höll ett tag. Tills idag.
Åh jävla idiot man är då.

Just nu sitter jag i soffan och försöker hålla upp ögonen efter en lååång arbetsdag. Om jag ändå orkade lyfta på röven, gå upp i sovrummet och slänga mig i sängen. Men nä. Jag väntar nog en stund till.

Kl

Just nu sitter jag i soffan och tittar på nyheterna och skulle gärna äta godiset bredvid mig. Men nej! Stå emot! Stå emot!

*kl*

Just nu trillade jag av stolen av total chock. Alicia Keys, denna fantastiska och begåvade människa, är den som ligger bakom en av årets hatlåtar, "Girl on fire". Jag har inte hört den många gånger men slår alltid av radion när den spelats och muttrat fula ord om hur värdelös sångerskan är. Jag, som verkligen gillar Alicia Keys, har inte ens lyckats identifiera hennes röst. Så förbannat jävla illa.

Haha, jag hatar Alicia Keys, men reagerade ändå som du när jag fick veta att den där förbannade skrik-yl-gap-sprucken röst-sången tillhörde henne. Kände inte alls igen hennes röst och blev (än mer) negativt förvånad.

Och jag sitter såhär :eek: när jag kom på vilken låt det var.
Och nu har jag den på hjärnan :mad:

Just nu är jag så trött, så trött.

kl

Just nu spelar jag Splinter Cell och slötittar på Saturday Night Live. Dygna for the win.

Kl

Just nu har jag vaknat :eek:

Och klivit upp :eek:

Trots att jag somnade vid tolv :eek:

Vem är jag? Vart har jag gjort av Lindgren? :eek:

Åh, jag önskar att jag också kunde skjuta på städningen men tyvärr ser det förjävligt ut här just pga att vi skjutit på städningen flera dagar.

Jag kan inte med gott samvete starta det nya året med en sån oreda i huset. :bump:

Nu har jag plockat bort julpyntet, styrkepaus. Blir tamefan anfådd av att plocka ner den där eländiga granen, pinsamt. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 020
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar