Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Gråter.
Jävla skitmånad och jag är en sådan idiot som förstört ALLT.
Allt hade varit så bra om jag bara skitit i det och struntat i det och stannat hemma och haft det bra. Men nej. Klart man vill ha mer. Och det fick jag. På helt fel sätt.

/ Självömkan och vill dö.

Senast ändrad:

Hey you. What now? :(

Och säger du att du inte ska se Skambankt mer så kommer jag först och slår dig, sen kidnappar jag dig. :mad: Så bäst för dig att det inte är det!

Massa, massa kramar <3

Jo. Precis det.

Efter det här vill jag bara sammanfatta hela den gångna månaden med KUKEN och ligga under täcket i minst ett år. Skönt att jag åtminstone är ledig över jul så jag slipper gå runt och få spontana gråtattacker på jobbet...

Tack. <3

Visste ju det, egentligen. Jag hoppas att du ska inse att du faktiskt kan fortsätta se dem. Men självömka får man. Och du kan få lite tid, för så himla snäll är jag. ;)

Just nu sitter jag och fascineras över Mr X. På detta hållet.

Just nu står jag på centralen med mitt xbox och längtar efter att komma hem så jag kan spela! Men först - vattna blommor hos en kompis. Yay.

Just nu sitter jag och ugglar på jobbet. Längtar fruktansvärt mycket tills klockan slår halv sex och jag får gå hem (jag har fått massa extrapass nu under jul och nyår så jag är för tillfället så trött på mitt jobb så jag kan spy. Jag har till och med drömt om mitt jobb, TVÅ nätter i rad. Tack och lov att jag snart är ledig i två underbara dagar).

Kl

Just nu är jag på väg hem från kompisen där jag lämnade kläder, böcker och... glömde vattna blommorna :o

Äsch, det borde de inte ha gjort! Jag har vattnat mina blommor typ totalt tre gånger sen jag flyttade in... :D

... Insåg precis att min blomma i fönstret håller på att dö.

... Och kom precis på att mina andra blommor är av plast...

Kl
Just nu försöker jag finna motivationen till att plugga, går dessvärre extremt dåligt. Funderar på att ta en kaffe/cigg break.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 020
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar