Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu försöker jag somna på en luftmadrass som skulle behöva en rejäl omgång mer luft. Men nu sover alla så nu är det förseeent.

Påminner mig om när jag sov hos en kompis, sov på en sån där supertjock luftmadrass. Vaknade på en platt, komplett urtömd, gummitrasa typ. Det var betydligt obekvämare än att sova på sackosäcken jag sov på under nyår förra året...

Just nu sitter jag och ångestgråter över samma sak som förut. :D Haha. Kan fan inte låta bli att skratta över hela denna absurda situation när det är jul och allt.
Men snart blir det julmiddag med vänner, och då ska det fan inte gråtas.

God jul på er alla!

God Jul va :D

Just nu sitter jag och kollar xboxar på blocket samtidigt som jag inser att jag nog borde vänta tills imorn. Både för att det lär finnas fler då, men även för att jag kanske har pengar då :angel:

Just nu sitter jag med sån onödig jävla viktångest. 177cm och bmi 22,7-23,1
Kan jag bara fatta att det är normalt. Och att det inte är för att jag inte har bmi 20 som jag inte får killen jag vill ha. Han är fan den jag får mest komplimanger av. ÅH DUMMA HJÄRNA.

Och förutom att skriva meningar med jävligt många 'inte' i så tittar jag på Ensam Hemma. Woo.! Och kaffe.! Och buke.!

Just nu tittar jag på Karl Bertil och har den bästa stunden på julafton :love:

Och så tar jag över hela tråden!

I hear you. Mvh runt BMI 22 som låg i sängen och grät innan jag åkte eftersom jag var så fet och alla skulle skratta åt mig.
Sedan kläckte X, som ju i princip bara hade kunnat gå ut och peka på vilken av alla de skitsnygga tjejerna som helst på den där klubben, att han bara attraheras av smala tjejer varpå jag började hånskratta och undrade vad i helvete vi gjorde här då, och han blev nästan irriterad för att jag inte fattade hur jag inte kunde tycka att jag var smal. Sedan dess har jag faktiskt känt mig... inte smal och snygg. Men smalare och snyggare än innan.

Slutsats: Vi behöver mer män. (det är precis sådant här jag INTE kan skriva nu pga. douche, men skit i det.)

Du ser för övrigt smalare ut än vad jag gör. Keep calm and ät!

kl

Just nu är jag stenmätt efter julmiddag med vänner, och så har jag panik över att jag inte får ut en lins som irriterar mitt öga så till det milda grad att det blivit rödsprängt. Gissar att det här är vad som händer när du låter månadslinser sitta i i tre månader. Meneh.

Man är ju helt dum i huvudet.
Och Mr X på detta hållet säger väl varje gång vi ses att jag har sjukt snygg kropp/ser perfekt vältränad ut. Nån gång ska jag försöka ta till mig. Pöckolightzone.

Men korrekt slutsats! Mer män!

Och tack! And I'd still kill for your legs :D

Just nu kollar jag Will hunting på nian och funtar på te.
Och chips. Och mackor.
Vidhåller, min hjärna till trots, att andra januari är snart nog för att börja gymma/träna igen.

Och så har jag jävligt ont i kroppen. Varför andra januari är snart nog att börja träna igen.
Varsågoda för ännu en roman signerad LZ ;)

Mm.
Vi kan ju sätta det som nyårslöften. Att ta åt oss bättre, menar jag.
För vi är ju den typen av moraliska, korrekta människor som är perfekt lämpade för nyårslöften och självdisciplin. Ehhhh.

Och tack själv!

Just nu är jag FÖRKYLD, eller åtminstone hostig och med en kliande hals.
Nä, man ska ju tydligen inte kunna bli förkyld av att bli kall, men det är ju jävligt märkligt att jag alltid lyckas bli just det dagarna efter att jag stått ute i för lite kläder i kyla i över en timme och aldrig annars, hur mycket folk jag än vistas bland inomhus på vintern.

Men det känns som ett löfte till oss själva vi kan försöka hålla utan att få störd jävla prestationsångest. Lets give it a try!

Sluta viktångest;a, jag väger minst 20 kg mer än er och har i kväll smält i mig en hel ost :mad:

Jag. Måste. Sluta. Vräka. I. Mig.

/Hon som kommer rullande den 27e

Den kommer och går den jävla ångesten, men den får mig fan inte att sluta gilla mat.
Och äta är jag jääävligt bra på! :D (samt märkligt stolt över, finns säkert nån djup undermedveten förklaring till det hela)

Särskilt nu r jag sagt träning = 2jan så lär min hjärna gå in i "BÄST ATT ÄTA ALLT I HELA VÄRLDEN TILLS DESS"-mode.
Oklart vart jag vill komma med det här :confused: möjligen smått övertrött :bump:

Just nu ligger jag i soffan och borde ta en powernap.

Haha vilket skönt måste, eller borde, eller vad man nu säger... ;)

KL

Just nu sitter jag i soffan och njuter av julefriden tillsammans med min fina familj och klurar på vilka filmer som ska ses när och vilka spel som ska spelas när. Dessa I-landsproblem alltså...:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?