Just nu...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 92 006
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu läser jag Metro 2033 och vältrar mig i språket.

"Var och en av dessa egendomliga, missbildade och livsfarliga varelser skulle ha drivit Darwin till förtvivlan, så illa stämde de överens med evolutionens lagar."

Underbart! Och det slutar aldrig :D

Just nu funderar jag på att bara lägga mig och gråta för jag har så ont i armbågarna och armarna. Efter att ha varit tillbaka på jobbet i tre timmar idag. Fuck this shit.

kl

Just nu sitter jag och stirrar på min Statcounter och har råpanik över att jag börjat få massa besök från Riksdagen och diverse kvälls- och lokaltidningar. LÅT MIG VARA OCH GE MIG TILLBAKA MITT STALKANDE EX ISTÄLLET, DET RÄCKER SÅ (och kändes mycket tryggare)!

TOLD YOU!

vet inte riktigt VAD I told you, men ändå.

Just nu undrar jag hur jag kan få ont i HÖFTERNA av att sortera brev i tre timmar.

kl

Just nu sitter jag och stirrar på min Statcounter och har råpanik över att jag börjat få massa besök från Riksdagen och diverse kvälls- och lokaltidningar. LÅT MIG VARA OCH GE MIG TILLBAKA MITT STALKANDE EX ISTÄLLET, DET RÄCKER SÅ (och kändes mycket tryggare)!

Say what? :p

Just nu sitter jag i soffan och försöker hålla mig vaken tills min man spelat färdigt LOL. Väldigt trött efter en lång dag.

Hahaha, jag tror dock inte de har i åtanke att erbjuda mig anställning, och även om de i en alternativ verklighet velat det hade jag tackat nej pga. Expressen = urk. :angel:

Just nu vädrar jag lägenheten efter att ha glömt två baguetter i ugnen i 40 minuter...

Nää men ändå!
Du skulle kunna få en om du ville, även på bättre tidningar, det kommer jag aldrig sluta vara övertygad om :)

Just nu har jag ont. Väldigt ont. Och oroar mig för att doktorn kommer säga "Nej, du måste jobba vidare." när jag pratar med honom imorn.

Just nu är jag grymt sugen på godis. Den smarta sidan av min hjärna säger att det är mat som fattas, den lite mindre smarta sidan säger att jag ska gå på affärn. Hmm beslut, beslut..

Haha och jag är fortsatt övertygad om motsatsen. Men tack. :D

kl

Just nu ligger jag och kallsvettas med MENSVÄRKEN FRÅN DEN DJUPASTE DELEN AV HELVETET medan jag hatar mitt liv och slötittar på South Park.

Just nu har jag precis fått i mig frukost och kaffe. Jag har över en timme att slå ihjäl innan jobbet så jag lyfter väl på rumpan och går en långpromenad med hunden för att vakna till ytterligare och undervika att somna sittandes på köksstolen.

Just nu håller jag på och stortvättar.
Tvättstugan är i källaren (bor i hyreshus) och precis när jag kommer ner dit går lampan sönder och det blir kolsvart!!! Tack och lov funkar lampan i själva tvättrummet men det är ändå läskigt att behöva gå genom en mörk källare..
Jag kommer ha med mig 2 (för att vara helt säker) ficklampor när jag ska ner nästa gång!

:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 770
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka