Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag med en stor kopp te och en lagom huvudvärk och tittar på längdskidåkningssändningarna (...långt ord där ja) från Canmore.
Jag menar, vem behöver sova?

är jag så oooootroligt uttråkad. Jag vill inte sitta hemma men mina planer gick i stöpet (aggressioner) och mina sambos jobbar eller sover och det är svårt att klämma sig in i någons planer nu. Jag vill inte alls sitta hemma buhu. :mad:

kl

...tittar jag på gamla Crikenstreams och spelar Quizkampen.
Det var ju det här med att somna på eftermiddagarna och fucka up dygnsrytmen dårå.

Jag vill också ha snö! Skulle kunna lägga mig på golvet och slå, banka och skrika för att jag vill ha snö!:cry::p
Här är det +9 grader. Red ute i bara tröja idag. Blä!:( Svettades som tusan imorse!

kl

Just nu ligger jag i soffan och ska ta en tupplur snart.

*kl*

Sitter jag i soffan och myser under en filt med sambon, slötittar lite på Simpsons och äter pepparkakor.

Kom hit och ta lite av vår snö, det är helt gratis!! ;)

KL

Just nu väntar jag på att mina kompisar ska komma hit för jag ska bjuda dom på middag idag! :)

kl
Är inne i hotellrummet och har tråkigt, ligger i sängen bredvid min supertrötta söta hund som sover. Funderar på om jag ska orka pallra mig ner till resturangen och beställa mat, eller om jag ska strunta i det.

kl

Just nu ilskehetsäter jag broccoli pga. nonchiga vänner, spelar PS3 och funderar på att överge samma vänner och tillika sabba deras planer ikväll eftersom de redan sabbat mina. Lite hämnd sådär på 10-åringars vis, ni vet.

Stormkast jag skulle gärna supa och hata världen med dig ikväll. !

Kl
Just nu sitter jag överuppklädd med en drink och lyssnar på en av mina bästa vänner som bråkar med sin pojkvän i telefon och han beter sig som en femåring. Och de som skulle med ut bangar en efter en.
Blir en härlig lördag det här!

Edit.
Nu har alla bangat. Går det snabbtåg till Falun?
Har inte råd med biljetten då, men ändå.

Senast ändrad:

Jag är också överuppklädd och jääättetaggad på en kul lördag! Eller hur det nu var. Vi behöver vin när jag kommer ner. Mycket vin.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 260
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 047
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar