Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag med en stor kopp te och en lagom huvudvärk och tittar på längdskidåkningssändningarna (...långt ord där ja) från Canmore.
Jag menar, vem behöver sova?
är jag så oooootroligt uttråkad. Jag vill inte sitta hemma men mina planer gick i stöpet (aggressioner) och mina sambos jobbar eller sover och det är svårt att klämma sig in i någons planer nu. Jag vill inte alls sitta hemma buhu.
Jag vill också ha snö! Skulle kunna lägga mig på golvet och slå, banka och skrika för att jag vill ha snö!
Här är det +9 grader. Red ute i bara tröja idag. Blä! Svettades som tusan imorse!
kl
Just nu ligger jag i soffan och ska ta en tupplur snart.
kl
Är inne i hotellrummet och har tråkigt, ligger i sängen bredvid min supertrötta söta hund som sover. Funderar på om jag ska orka pallra mig ner till resturangen och beställa mat, eller om jag ska strunta i det.
Just nu ilskehetsäter jag broccoli pga. nonchiga vänner, spelar PS3 och funderar på att överge samma vänner och tillika sabba deras planer ikväll eftersom de redan sabbat mina. Lite hämnd sådär på 10-åringars vis, ni vet.
Stormkast jag skulle gärna supa och hata världen med dig ikväll. !
Kl
Just nu sitter jag överuppklädd med en drink och lyssnar på en av mina bästa vänner som bråkar med sin pojkvän i telefon och han beter sig som en femåring. Och de som skulle med ut bangar en efter en.
Blir en härlig lördag det här!
Edit.
Nu har alla bangat. Går det snabbtåg till Falun?
Har inte råd med biljetten då, men ändå.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Hästmänniskan Kan dela med mig lite av hur jag gjorde som delar häst med mitt barn och hur tankarna gick innan. Mitt barn är dock yngre, 9 år. Ganska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.